Oulun Karjalaseuran tapahtumia

Koronaviruksen uhka keskeytti toimintamme maaliskuussa ja poikkeustilanne vielä jatkuu. Tiedotamme syksyn tapahtumista Forum24 lehden ToimintaForum-palstalla. Lehden ilmestymispäivä on muuttunut keskiviikoksi. Tämän hetken tietoja toiminnasta. 1. Toistaiseksi kyykän pelaaminen Myllytullin kentällä on peruttu. Myös KL:n Pohjolan piirin kyykkämestaruuskilpailut Ylivieskassa on peruttu. 2. Juhannusaattona 19.6. klo 18.00 nostamme Suomen lipun salkoon Karjalamajalla. 3. KL:n järjestämä Mikko Alatalon ja Jammi Humalamäen kesälaulukiertue (Oulussa 7.7.) on peruttu. Uutena tapahtumana toteutetaan livestriimaus ja videotallenteiden tekeminen Alatalon laulattamisesta. Live osuus tullee torstaina 28.5., kello aika tarkentuu. Videot julkaistaan Facebookissa ja Instagramissa ennakkoon ilmoitettuna ajankohtana ja ovat tämän jälkeen katsottavissa myös kotisivulla. 4. Aleksinkulman tilavaraukset syksyn2020/kevään2021 toimintaan on haettu. 5. Seuramme 80-vuotisjuhla ja seminaari on siirretty ensi vuoteen. Ulkoillaan, seurataan luonnon heräämistä ja iloitaan kesästä! Leena Leskelä Sihteeri

26.12.2019 10:27 - | Oulu, Aleksinkulma

Tarinailtaa vietetään äitienpäivän merkeissä.