Nurmijärven Karjala-seura

Olet lämpimästi tervetullut mukaan iloiseen joukkoomme!

Nurmijärven Karjala-seurassa tapahtuu

Ollaan yhteydessä!

Tervetuloa mukaan toimintaamme

Tuotemyynti

Nurmijärven Karjala-seura ry

Nurmijärven Karjala-seuran tarkoituksena on toimia karjalaisten ja karjalaisuudesta kiinnostuneiden kulttuurijärjestönä. Arvostamme karjalaisuutta ja sen historiaa osana suomalaisuutta ja haluamme siirtää tätä kulttuuriperinnettä myös jälkipolville.

Seuramme on perustettu vuonna 1945. Kuulumme Karjalan Liittoon ja Uudenmaan Karjalaisseurojen piiriin. Toimintamme sydämenä on yhdessä tekeminen ja hauskanpito. Järjestämme jäsenillemme vuosittain retkiä, juhlia, tansseja sekä laulu- ja tarinatuokioita. Yhdessä leivomme karjalanpiirakoita, teemme saunavastoja ja kauralyhteitä sekä kisailemme kyykässä Raalan entisellä koululla.

Teatteriretki Tuusulaan Krapin kesäteatteriin

Tervetuloa Nurmijärven Karjala-seuran perinteiselle teatteriretkelle. Tänä kesänä matkaamme Tuusulaan Keski-Uudenmaan teatterin Krapin näyttämölle seuraamaan Neil Hardwickin ja Jussi Tuomisen käsikirjoittamaa näytelmää Tankki täyteen 2: Maallamuutajat. Väliajalla nautimme teatterikahvit ja pikkusuolaista. Matkaan pääsee reitiltä Rajamäki-Nurmijärvi-Klaukkala. Varaa paikkasi nyt. Lisätietoja.