Tulevaa ja tapahtunutta toimintaa 2024

Alla 2024 tapahtumia

Lievestuoreen Karjalaiset ry:n kevätkokous

Lievestuoreen Karjalaiset ry:n kevätkokous pidetään 7.3.2024 klo 13.00 alkaen. Osoitteessa Männikkötie 10 as 25, Lievestuore. Tervetuloa!

Perinteinen puurojuhla 26.10.2023 klo 18 Lievestuoreen kirkon tiloissa

Perinteinen puurojuhla to 26.10.23 klo 18 Lievestuoreen kirkon tiloissa. Musiikkia, haastelua, papin ja kunnan tervehdys. Ruispuuroa ja kahvi kera paakelsin. Tervetuloa kaikki, jotka tuntevat 'kutsun' karjalaisten lämmöllä järjestettävään juhlaan Ps. puurosta tohdimme pyytään maksun ~5€

Karjalaiset hiihtokilpailut Mustanvuoren laduilla pidettiin 25.2.2023

Karjala Liiton hiihtomestaruuskisat la 25.2. hiihdettiin 15 karjalaseuran voimalla Lievestuoreen Mustanvuoren upeilla laduilla. Tuulisessa pakkaskelissä innokkaita kilpailijoita oli 37. Ikähaarukka oli 14v - 85v. Vilinää, vilskettä ja iloista mieltä löytyi kannustusjoukoista! Jälleen kerran meidän seura voitti kiertopalkinnon 68 pisteellä! 2. sija Jämsän Karjalaseura ry 39 p.! 3. sijan jakoivat Janakkalan Karjalaseura ry 25 p ja Äänekosken Karjala-Seura ry 25 p. KIITOS kaikille hiihtäjille, kannustus- ja huoltojoukoille sekä järjestäjille - Te teitte tapahtumasta ikimuistoisen!

Hiihtokilpailuista kuvia, kuvat Timo Kinnunen