Tulevaa toimintaa 2020

18.02.2020 klo 17.00 alkaen pidetään yhdistyksen kevätkokous osoitteessa Männiköntie 10 B 25, Lievestuore. Tämä vuosi on juhlavuosi, Karjalan Liitto täyttää 80 vuotta, Vuoden teemana on "Sukupolvien ketju", otetaan mukaan lapset ja isovanhemmat. Vuoden ruoka on Maijan omenainen possupata ja leivonnainen rotinarinkeli-pullakranssi. Vuosi on myös Karjalan Liiton liittokokousvuosi, kokous Helsingissä 25.4.20, seurat voivat lähettää paikalle edustajansa. Seuramma suunnitelmissa on pitää"Vanhan ajan Iltamat" yhdessä eläkeseuran/-seurojen kanssa maaliskuulla sekä keväämmällä aloittaa kyykkäillat, esim. kerran kuukaudessa. Karjalalan Liiton hiihtomestaruuskilpailut ovat tällä kertaa Raumalla 29.2.2010. Mikäli innokkaita hiihtäjiä löytyy, lähdemme matkaan pikkubussilla, puolustamaan viime vuonna voittamaamme kiertopalkintoa.

Yhdistyksen kevätkokous

Yhdistyksen kevätkokous pidetään 18.02.2020 klo 17.00 osoitteessa Männiköntie 10 B 25, 41400, Lievestuore. Tervetuloa vaikuttamaan yhdistyksemme asioihin.