Julkaistu 16.1.2022

Tule nauttimaan napakelkan vauhdista Åijälässä, Liuksialankuja 33 !

Kelkka on valmiina Åijälän alapihalla.

Julkaistu 11.1.2022

Loppuvuodesta saimme ottaa vastaan huomattavan kirjalahjoituksen. Kirjakokoelman lahjoitti seuramme pitkäaikainen tiedottaja, Kauko Äikäs. Kirjakokoelmaan voi tutustua Äijälän yläkerrassa ja kirjoja voi lainata. Kirjaluettelo on selattavissa tästä linkistä.

******************************

Julkaistu 11.1.2022

Liiton puheenjohtaja Outi Örn nosti vuoden aikana kerran viikossa yhden seuran tarkempaan esittelyyn Liiton FB- ja verkkosivuille. Tarkoituksena oli nostaa esiin eri kokoisia, erilaisia ja eri puolilla Suomen toimivia seuroja. Karjalaisen kulttuurin ja toimintamme monipuolisuus on rikkautemme. Annetaan sen näkyä!Kangasalan Karjalaseura oli viikon seura-esittelyssä viikolla 51.

Karjalan Liiton etusivulta löytyy kaikki "viikon seura"-esittelyt ja paljon muita mielenkiintoisia tallenteita.

.******************************

Julkaistu 11.1.2022

Mennyt vuosi 2021 toi seurallemme sekä Karjalainen Kulttuurikeskus Äijälälle  lisää näkyvyyttä.

Karjalan Liitto järjesti kesällä matkailukampanjan, jolla oli tarkoitus tehdä tutuksi suurempia ja pienempiä karjalaisuuteen liittyviä kohteita ympäri Suomen. Olimme mukana ja yhteensä 20 kohdetta osallistui. Tavoite saavutettiin, eniten vierailuja tehtiin Bomballe, toiseksi tuli Joensuun taidemuseo Onni ja Karjalainen Kulttuurikeskus Äijälä tuli kolmanneksi.

*************************************

Julkaistu joulukuussa 2021

Vietimme hallituksen pikkujoulua

Äijälässä perjantaina 17.12.

Ota rohkeasti yhteyttä meihin!

Tule mukaan, kysy lisää! Kaikki kiinnostuneet ovat tervetulleita tapahtumin!