Jokelan Karjala-Seura ry

JOKELAN KARJALA-SEURA RY

Seuran tarkoituksena on toimia karjalaisten ja karjalaisuudesta kiinnostuneiden kulttuurijärjestönä paikallisella tasolla.

Jäsenmäärä vuoden 2018 lopussa oli 47 jäsentä.

Ilmoitamme toiminnastamme Keski-Uusimaa- ja Viikkouutiset-lehtien seurapalstoilla, seuran jäsenkirjeillä sekä Facebook-sivuillamme: https://www.facebook.com/groups/354146341611420/?ref=share

KESÄTEATTERI

Jokelan Karjala-Seurassa toimii vireä vuonna 1980 perustettu Joka-Teatteri, jonka esitykset ovat hyvin suosittuja vuodesta toiseen. Teatteri kokoaa kaikenikäisiä teatterinystäviä ja seuran jäseniä harjoittelemaan ja tuottamaan kesäteatteria katsojien iloksi pääosin talkoovoimin.

Kesän 2019 kesäteatterinäytelmä on Eija Vilppaan ohjaama ja Agapetuksen kirjoittama Aatamin puvussa ja vähän Eevankin. Kesäteatteri sijaitsee osoitteessa Siljalantie 2, Jokela, Tuusula. Katsomo on nouseva ulkoilmakatsomo (ei katettu) ja väliajalla on tarjolla perinteisesti grillimakkaraa, kahvia ja pullaa yms. Kannattaa siis varata hieman käteistä mukaan. Myös pehmeä istuinpefletti ja säänmukainen pukeutuminen on suositeltavaa, vaan ei pakollista.

Liput 18€, eläkeläiset 15€, lapset 8€, Huom! Käteismaksu!

Tiedustelut Marja-Leena Väyryseltä puhelimitse: 041 703 5364 tai sähköpostitse: marjaleena.vayrynen@gmail.com

Katso lisää tietoja osoitteesta www.joka.fi tai Facebookissa: https://www.facebook.com/jokateatteri/

Tervetuloa!

Koko kesän 2019 esitysajat:

su 30.6. klo 18 Ensi-Ilta!

ti 2.7. klo 19

to 4.7. klo 19