Valittu määrä ylitti varastosaldon

Ladataan...

Kirjaudu

Unohtuiko salasana?

Karjalatalon SieMie-puoti on avoinna tiistaisin klo 11.00-17.00, keskiviikkoisin klo 11.00-17.00 ja torstaisin klo 11.00-17.00. Verkkokauppa palvelee kellon ympäri.

Jos olet Karjalan Liiton jäsen, muistathan rekisteröityä verkkokaupan käyttäjäksi ennen ostosten tekoa! Rekisteröitymisen yhteydessä on tärkeää lisätä jäsennumero. Rekisteröityminen onnistuu "Kirjaudu sisään" -kohdasta; saman ikkunan alakulmassa lukee "Rekisteröidy".

Tarvitsetko apua tai etkö muista jäsennumeroasi? Lähetä sähköpostia! Voit myös soittaa arkisin klo 10.00-15.00 puh. 044 730 0118.

Mukavia ostoksia!

Viipurin läänin historia 6, Karjala itärajan varjossa

15,00€ 13,64€

OSA 6, Karjala itärajan varjossa

Viipurin läänin historia -teossarjaan kuuluu kuusi vuosina 2003–2014 julkaistua osaa. Sarja valittiin vuoden 2013 karjalaiseksi kirjasarjaksi. Kuudes osa Karjala itärajan varjossa keskittyy aikakauteen itsenäistymisestä 1917 aina 2000-luvun alkuun. Sota-aikaan asti teoksessa käsitellään Viipurin läänin kokonaisuutta ja myöhemmin läänin Suomelle jäänyttä osaa sekä alueen asukkaiden vaiheita. Tämän perinteisen jaottelutavan lisäksi teoksessa seurataan myös luovutetuilta alueilta poismuuttaneiden ihmisten ja instituutioiden siirtymistä uusiin elinympäristöihin sekä luovutetulle alueelle siirretyn väestön sopeutumista.

Tekijät: Yrjö Kaukiainen ja Jouko Nurmiainen.

Voit tilata koko sarjan edulliseen yhteishintaan täältä!

Tietoa toimituksesta