Valittu määrä ylitti varastosaldon

Ladataan...

Kirjaudu

Unohtuiko salasana?

Karjalatalon SieMie-puoti on avoinna tiistaisin klo 10.00-17.00, keskiviikkoisin klo 11.00-18.00 ja torstaisin klo 10.00-17.00 (aukioloajat voimassa 23.12.2022 saakka). Verkkokauppa palvelee kellon ympäri.

Jos olet Karjalan Liiton jäsen, muistathan rekisteröityä verkkokaupan käyttäjäksi ennen ostosten tekoa! Rekisteröitymisen yhteydessä on tärkeää lisätä jäsennumero. Rekisteröityminen onnistuu "Kirjaudu sisään" -kohdasta; saman ikkunan alakulmassa lukee "Rekisteröidy".

Tarvitsetko apua tai etkö muista jäsennumeroasi? Lähetä sähköpostia! Voit myös soittaa arkisin klo 9.30-15.00 puh. 044 730 0118.

Mukavia ostoksia!

Viipurin läänin historia 5, Autonomisen Suomen rajamaa

20,00€ 18,18€

OSA 5, Autonomisen Suomen rajamaa

Viipurin läänin historia -teossarjaan kuuluu kuusi vuosina 2003–2014 julkaistua osaa. Sarja valittiin vuoden 2013 karjalaiseksi kirjasarjaksi. Autonomisen Suomen rajamaa käsittelee Suomen kaakkoisen rajaläänin vaiheita hallinnon, politiikan, kirkon, sotalaitoksen, talouden, väestön, kulttuurin ja koulutuksen näkökulmista vuodesta 1812 Suomen itsenäistymiseen saakka.

Tekijät: Yrjö Kaukiainen, Risto Marjomaa ja Jouko Nurmiainen.

Voit tilata koko sarjan edulliseen yhteishintaan täältä!

Tietoa toimituksesta