Valittu määrä ylitti varastosaldon

Ladataan...

Kirjaudu

Unohtuiko salasana?

Karjalatalon SieMie-puoti on avoinna toistaiseksi ainoastaan torstaisin klo 10.00-17.00. Siirrymme normaaleihin aukioloaikoihin taas koronatilanteen helpottuessa. Verkkokauppa palvelee normaalisti, mutta toimitukset voivat viivästyä toistaiseksi henkilöstömuutosten vuoksi.

Jos olet Karjalan Liiton jäsen, muistathan rekisteröityä verkkokaupan käyttäjäksi ennen ostosten tekoa! Rekisteröitymisen yhteydessä on tärkeää lisätä jäsennumero. Rekisteröityminen onnistuu "Kirjaudu sisään" -kohdasta; saman ikkunan alakulmassa lukee "rekisteröidy".

Tarvitsetko apua tai etkö muista jäsennumeroasi? Lähetä sähköpostia! Voit myös soittaa arkisin klo 9.30-13.00 puh. 044 730 0118.

Mukavia ostoksia!

Titulointia

2,00€ 1,82€

Piirtäjäkuvittaja Jorma ”Titu” Tiittanen (1929-2017) tunnettiin aikakauslehti Seuran iskevistä piirrospakinoista. ”Titulointia” ilmestyi lehdessä syyskuusta 1965 vuoden 2009 loppuun ja piirroksia julkaistiin yli 2 200 kappaletta. Titun ajankohtaiset ja elämänmyönteiset piirrokset ovat säilyttäneet tehonsa ja peilaavat mainiosti aikaansa. Karjalassa, Raudussa syntynyt Tiittanen vietti osan lapsuusvuosistaan Viipurissa. Titulointia -kirjaan on koottu pieni osa, noin sata Tiittasen oivallusta suomalaisena olosta. Kovakantinen teos soveltuu mainiosti myös lahjaksi. Kirjan toimittivat Titun poika Teppo Tiittanen ja toimittaja Hannu Teider.

Tietoa toimituksesta