Valittu määrä ylitti varastosaldon

Ladataan...

Kirjaudu

Unohtuiko salasana?

Karjalatalon SieMie-puoti on avoinna toistaiseksi ainoastaan torstaisin klo 10.00-17.00. Siirrymme normaaleihin aukioloaikoihin taas koronatilanteen helpottuessa. Verkkokauppa palvelee normaalisti, mutta toimitukset voivat viivästyä toistaiseksi henkilöstömuutosten vuoksi.

Jos olet Karjalan Liiton jäsen, muistathan rekisteröityä verkkokaupan käyttäjäksi ennen ostosten tekoa! Rekisteröitymisen yhteydessä on tärkeää lisätä jäsennumero. Rekisteröityminen onnistuu "Kirjaudu sisään" -kohdasta; saman ikkunan alakulmassa lukee "rekisteröidy".

Tarvitsetko apua tai etkö muista jäsennumeroasi? Lähetä sähköpostia! Voit myös soittaa arkisin klo 9.30-13.00 puh. 044 730 0118.

Mukavia ostoksia!

Ruokamuistoja Karjalasta

30,00€ 27,27€

Uutus kirja pukinkonttiin!

Haluaisitko valmistaa ja maistella lammaskaalia tai villiyrttikeittoa, kinkkusalaattia tai juhlavaa mätimoussea, terijokelaista sukunapaistia tai siikaa kapriskastikkeella, mustikkarättänää tai pihlajanmarjajäädykettä, tai entäpä hätävarapullaa. Ruokamuistoja Karjalasta -kirjassa on ohjeita keitoista, alku-, pää- ja jälkiruoista sekä leivonnaisista, joita on valmistettu niin tavallisissa perheissä kuin hienostoravintoloissakin Karjalassa. Jokaisen osion alussa on kirjan tekijän, keittiömestari Aira Viitaniemen makumuistoja.

Ruokamuistoja Karjalasta
Aira Viitaniemi (reseptit), Saija Pelvas (kuvat).
©Karjalan Liitto ry, 128 sivua, ISBN 978-952-5248-29-6.

Hinta Karjala-kortilla 25 euroa
ja normaalihinta 30 euroa.

Tietoa toimituksesta