Valittu määrä ylitti varastosaldon

Ladataan...

Kirjaudu

Unohtuiko salasana?

Jos olet Karjalan Liiton jäsen, muistathan rekisteröityä verkkokaupan käyttäjäksi ennen ostosten tekoa! Rekisteröitymisen yhteydessä on tärkeää lisätä jäsennumero.
Rekisteröityminen onnistuu "Kirjaudu sisään" -kohdasta, samassa ikkunassa lukee alakulmassa "rekisteröidy".

Tarvitsetko apua tai etkö muista jäsennumeroasi?
Puh. 09 7288 170 arkisin klo 9.30-13 tai
toimisto(at)karjalanliitto.fi arkisin klo 10-17.

Karjalatalon SieMie-puoti on avoinna keskiviikosta perjantaihin klo 10-17, muina aikoina suljettu (muutokset mahdollisia).

Mukavia ostoksia!

Ruokamuistoja Karjalasta

30,00€ 27,27€

Uutus kirja pukinkonttiin!

Haluaisitko valmistaa ja maistella lammaskaalia tai villiyrttikeittoa, kinkkusalaattia tai juhlavaa mätimoussea, terijokelaista sukunapaistia tai siikaa kapriskastikkeella, mustikkarättänää tai pihlajanmarjajäädykettä, tai entäpä hätävarapullaa. Ruokamuistoja Karjalasta -kirjassa on ohjeita keitoista, alku-, pää- ja jälkiruoista sekä leivonnaisista, joita on valmistettu niin tavallisissa perheissä kuin hienostoravintoloissakin Karjalassa. Jokaisen osion alussa on kirjan tekijän, keittiömestari Aira Viitaniemen makumuistoja.

Ruokamuistoja Karjalasta
Aira Viitaniemi (reseptit), Saija Pelvas (kuvat).
©Karjalan Liitto ry, 128 sivua, ISBN 978-952-5248-29-6.

Hinta Karjala-kortilla 25 euroa
ja normaalihinta 30 euroa.

Tietoa toimituksesta