Valittu määrä ylitti varastosaldon

Ladataan...

Kirjaudu

Unohtuiko salasana?

Karjalatalon SieMie-puoti on avoinna tiistaisin klo 10.00-17.00, keskiviikkoisin klo 11.00-18.00 ja torstaisin klo 10.00-17.00 (aukioloajat voimassa 23.12.2022 saakka). Verkkokauppa palvelee kellon ympäri.

Jos olet Karjalan Liiton jäsen, muistathan rekisteröityä verkkokaupan käyttäjäksi ennen ostosten tekoa! Rekisteröitymisen yhteydessä on tärkeää lisätä jäsennumero. Rekisteröityminen onnistuu "Kirjaudu sisään" -kohdasta; saman ikkunan alakulmassa lukee "Rekisteröidy".

Tarvitsetko apua tai etkö muista jäsennumeroasi? Lähetä sähköpostia! Voit myös soittaa arkisin klo 9.30-15.00 puh. 044 730 0118.

Mukavia ostoksia!

Ruokamuistoja Karjalasta

30,00€ 27,27€

Uutuuskirja pukinkonttiin!

Haluaisitko valmistaa ja maistella lammaskaalia tai villiyrttikeittoa, kinkkusalaattia tai juhlavaa mätimoussea, terijokelaista sukunapaistia tai siikaa kapriskastikkeella, mustikkarättänää tai pihlajanmarjajäädykettä, tai entäpä hätävarapullaa. Ruokamuistoja Karjalasta -kirjassa on ohjeita keitoista, alku-, pää- ja jälkiruoista sekä leivonnaisista, joita on valmistettu niin tavallisissa perheissä kuin hienostoravintoloissakin Karjalassa. Jokaisen osion alussa on kirjan tekijän, keittiömestari Aira Viitaniemen makumuistoja.

Ruokamuistoja Karjalasta
Aira Viitaniemi (reseptit), Saija Pelvas (kuvat).
©Karjalan Liitto ry, 128 sivua, ISBN 978-952-5248-29-6.

Hinta Karjala-kortilla 25 euroa
ja normaalihinta 30 euroa.

NYT yhteishintaan

Ostaessasi Ruokamuistoja Karjalasta -kirjan saat samalla myös kirjan Karjalan ja Petsamon pitäjäruoat.

Tietoa toimituksesta