Valittu määrä ylitti varastosaldon

Ladataan...

Kirjaudu

Unohtuiko salasana?

Jos olet Karjalan Liiton jäsen, muistathan rekisteröityä verkkokaupan käyttäjäksi ennen ostosten tekoa! Rekisteröitymisen yhteydessä on tärkeää lisätä jäsennumero.
Rekisteröityminen onnistuu "Kirjaudu sisään" kohdasta, samassa ikkunassa lukee alakulmassa "rekisteröidy".

Tarvitsetko apua tai et muista jäsennumeroasi?
Puh. 09 7288 170 arkisin klo 9.30-15 tai
toimisto(at)karjalanliitto.fi arkisin klo 10-17.

Karjalan Liiton perustamisasiakirja

30,00€ 27,27€

Karjalaisten kokous 1940 - Karjalan Liiton perustamisasiakirja 20.-21.4.2040

Viisi viikkoa talvisodan päättymisen jälkeen kokoontui Helsingin kaupungintalolle laaja joukko luovutetun alueen edustajia keskustelemaan karjalaisten kiinteämmän yhteisrintaman luomisesta. Kyseisessä kokouksessa 20.–21.4.1940 perustettiin Karjalan Liitto. Kokouksessa keskusteltiin karjalaisten asuttamiseen ja menetetyn omaisuuden korvauksiin liittyvistä kysymyksistä.

Kirjassa on Karjalan Liiton perustamiskokouksen pöytäkirja kokonaisuudessaan täydennettynä liiteaineistoilla, kuten alustuspuheenvuoroilla ja presidentti Kyösti Kallion tervehdyksellä.

Tämä kirja on uutuus ja sen julkaisupäivä ajoittuu sopivasti Karjalan Liiton 80-vuotisjuhlapäivän kanssa samalle viikolle!

Toimitus: Outi Örn

Hinta Karjala-kortilla 25,00