Valittu määrä ylitti varastosaldon

Ladataan...

Kirjaudu

Unohtuiko salasana?

Karjalatalon SieMie-puoti on avoinna tiistaisin klo 11.00-17.00, keskiviikkoisin klo 11.00-17.00 ja torstaisin klo 11.00-17.00. Verkkokauppa palvelee kellon ympäri.

Jos olet Karjalan Liiton jäsen, muistathan rekisteröityä verkkokaupan käyttäjäksi ennen ostosten tekoa! Rekisteröitymisen yhteydessä on tärkeää lisätä jäsennumero. Rekisteröityminen onnistuu "Kirjaudu sisään" -kohdasta; saman ikkunan alakulmassa lukee "Rekisteröidy".

Tarvitsetko apua tai etkö muista jäsennumeroasi? Lähetä sähköpostia! Voit myös soittaa arkisin klo 10.00-15.00 puh. 044 730 0118.

Mukavia ostoksia!

Pitäjäkartta, iso

10,00€ 10,00€

Suositushinta: 8,00€ 8,00€

Isot pitäjäkartat ovat laadukkaalle paperille painettuja. Niissä on kiiltävä pinta. Ne soveltuvat esimerkiksi julisteiksi seinälle. Koko: leveys 70 cm x korkeus 50 cm.

Isojen karttojen hinta on 10 euroa/kpl.

Postikulut (14,90) lisätään hintaan.

Voit tilata karttoja myös soittamalla SieMie-puotiin, p. 044 730 0118 tai sähköpostitse: toimisto(at)karjalanliitto.fi.

Saatavana seuraavat kartat:

Antrea - Vuoksenranta, Harlu, Heinjoki, Hiitola, Impilahti, Jaakkima - Lahdenpohja, Johannes, Jääski, Kanneljärvi, Kaukola, Kirvu, Kivennapa, Koivisto, Korpiselkä, Kuolemajärvi. Kurkijoki, Käkisalmi ja mlk, Lahdenpohjan kauppala, Lumivaara, Metsäpirtti, Muolaa, Nuijamaa, Pyhäjärvi, Rautu, Ruskeala, Räisälä, Sakkola, Salmi, Sortavalan mlk, Soanlahti (Pälkjärvi, Värtsilä), Suistamo, Suojärvi, Säkkijärvi, Terijoki, Terijoen maisemakartta, Uukuniemi, Uusikirkko, Vahviala, Valkjärvi, Viipuri, Viipurin pitäjän kartta, Vuoksela, Äyräpää

sekä Muistojen Karjala, Karjalan juhlaperinnekartta ja Karjalan vaakuna

KIRJOITA "VALINNAINEN LISÄTIETO" -KOHTAAN TILAAMASI PITÄJÄKARTAN NIMI.

Tietoa toimituksesta