Merkkejä ansioituneille

Karjalan Liiton kuntoralli

Karjalan kielen verkkokurssit ovat suosittuja

29.03.2022 10:25

Karjalan kieli kiinnostaa! Viime syksystä lähtien Karjalan Liitto, Opintokeskus Sivis ja Itä-Suomen yliopisto ovat suunnitelleet karjalan kielen verkkokursseja. Koulutus alkoi johdantoluennolla, jonka jälkeen käynnistyy kolme kielikurssia. Kaikki kolme kurssia täyttyivät nopeasti. Kurssien opettajina ovat Eila Markkinen (livvinkarjala), Irma Alekseeva (vienankarjala) ja Mika Saatsi (varsinaiskarjala/eteläkarjala).

Koska kurssit ovat olleet suosittuja, järjestämme syksyllä uudet kurssit. Kullekin kurssille otetaan ilmoittautumisjärjestyksessä seuraavat 20 varasijalla ollutta. Näistä ilmoitetaan henkilökohtaisella viestillä viimeistään toukokuussa.

Katso Helka Riionheimon ja Olga Karlovan vetämän johdantokurssin tallenne sekä Katerina Paalamon ja Mika Saatsin uudet videot varsinaiskarjalan/eteläkarjalan oppimateriaaliksi.

Katerina ja Miša opettavat videoilla eteläkarjalaa
Oza 1
Oza 2