Kouvolalainen Jari Käki on Vuoden virvottava

Karjalan Liitto ja Karjala-lehti tekevät yhteistyötä

Viestintää, jäsenetuja ja yhteiset matkamessut

Joroisissa hiihdettiin Karjalan Liiton mestaruuksista

Eeva Litmaselle Elmi Tsokkisen mitali

Somempi Karjala®

Tule mukaan! Anna panoksesi, jotta tulevilla sukupolvilla on mahdollisuus tutustua karjalaisuuteen ja saada oikeaa Karjala-tietoa.

Hallituksen kokous 17.3.2018

25.04.2018 21:41

Hallitus hyväksyi sekä Vuoksela-Seuran että Karjalan Liiton uudeksi jäseneksi kuusi henkilöä ja vain Vuoksela-Seuran uudeksi jäseneksi seitsemän henkilöä.

Hallitus esittää 27.5.2018 kokoontuvalle vuosikokoukselle Karjalan Liiton 8.2.2017 hyväksymän pitäjäseurojen malliohjesäännön hyväksymistä Vuoksela-Seuran uusiksi säännöiksi.

Käsitteli vuoden 2017 tilit ja tilinpäätöksen sekä vuosikertomuksen ja esittää vuosikokoukselle niiden hyväksymistä. Vuosikertomus on erillisenä kohtana.

Suunnitteli 27.5.2018 Hattulassa pidettävän Vuokselan juhlapäivän ohjelman, mikä on erillisenä kohtana. Juhlapäivä joudutaan pitämään jo toukokuussa, koska Hattula-Pirtti on varattu kesän kaikkina viikonloppuina. Hattulan vanha Pyhän Ristin kirkko on viileä, joten lämmintä vaatetusta suositellaan ylle.

Sääntömääräisen vuosikokouksen alkamisaika ja asialista selviävät erillisestä kokouskutsusta.

Hallitus päätti alentaa Vuokselan isännänviirin hintaa ja uusi hinta on nyt 50 €. Jos viiri on jo hankittu itselle on se hyvä lahja lipputangon omaaville. Hallitus päätti hankkia seuralle oman videotykin, jolle on käyttöä. Jäsenkirjeen talletusmuoto on jatkossa kaikille pdf-formaatti.

Vuokselan oma esittely- ja myyntipöytä on Kouvolassa Urheilupuiston lukiolla Karjalaisten kesäjuhlilla 16-17.6. Lisää esittelijöitä tarvittaisiin. Pöytä on Sihvon sukuseuran pöydän vieressä.

Kesäjuhlille ja sen juhlakulkueeseen pyydetään osallistumaan runsaslukuisesti.

Kommentointi

Otsikko: