Tiedote, Ravintola Karelian yrittäjä lopettaa toimintansa

26.08.2022 21:40

Karelia-ravintolan nykyinen yrittäjä on ilmoittanut lopettavansa toimintansa Karjalatalossa. Talon käyttäjiltä tullut paljon kyselyjä siitä, miten ravintolapalvelut hoidetaan ja turvataan jatkossa talon eri tapahtumiin ja tilaisuuksiin. Heimotalo Oy etsii nyt ravintolapalveluiden tuottajalle korvaajaa, jotta ravintolatoiminta voisi jatkua ja jotta ravintolapalveluja voisi tilata kokouksiin ja tapahtumiin entiseen tapaan.  Neuvoteltuaan nykyisen yrittäjän kanssa tilojen luovutuksesta Heimotalo Oy tiedottaa viikolla 35 suositeltavasta toimintamallista hankkia ravintolapalvelut siirtymäajalla kunnes uusi ravintoloitsija aloittaa talossa. Pyydämme kärsivällisyyttä ja pahoittelemme suuresti tilanteesta johtuvaa haittaa asiakkaillemme.

Outi Örn
Karjalan Liitto