Karjalainen juttuluuri jatkaa

11.03.2022 08:41

Karjalan Liitto kokeili Karjalainen juttuluuri -palvelua viime keväänä. Palvelun tarkoituksena oli tarjota kuulija ja keskustelukumppani Liiton jäsenille ympäri Suomen näinä aikoina, jolloin monet perinteiset tapahtumat olivat koronan takia peruuntuneet. Monella oli siten tarvetta juttukaverille.

Testivaiheessa puheluihin vastasi vapaaehtoinen Liiton jäsenkunnasta eli liittohallituksen varapuheenjohtaja Eevaliisa Kurki. Keskustelut olivat luottamuksellisia.

Karjalainen juttuluuri jatkaa toimintaansa näiden vaikeiden aikojen tuntojen keskustelufoorumina.

Liittohallituksen varapuheenjohtaja Eevaliisa Kurki vastaa luuriin
ke 16.3. klo 9.00-18.00 ja
pe 18.3. klo 9.00-18.00.

Puhelinnumero on 040 765 5374. Puhelun hinta on operaattorisi hinnoittelun mukainen. Puhelinnumero on käytössä vain juttuluurin päivystysaikoina.