Karjalan Liitto etsii toiminnanjohtajaa

02.02.2022 13:43

Tunnetko historiaa, haluatko kulttuurivaikuttajaksi?

Nykyisen toiminnanjohtajan siirtyessä uusiin tehtäviin, Karjalan Liitto etsii innostavaa, tulevaisuusorientoitunutta

TOIMINNANJOHTAJAA

johtamaan valtakunnallista kulttuurijärjestöä.

Tehtävässä onnistuminen edellyttää vahvaa talousosaamista, modernia johtamisosaamista, järjestötoiminnan kokemusta, verkostoitumis- ja yhteistyökykyä sekä viestinnän ja markkinoinnin osaamista.

Eduksi katsotaan kokemus digitaalisuuden hyödyntämisestä esimerkiksi koulutusten ja tapahtumien toteutuksessa, suurten hankkeiden hallinnoinnista sekä asiantuntemusta kiinteistökehittämisessä.

Edellytämme tehtävään soveltuvaa koulutusta ja kokemusta. Harrastustoiminta Karjalan Liiton jäsenyhteisöissä luetaan eduksi.
Tehtävän hoitaminen edellyttää aktiivista yhteydenpitoa järjestökenttään, matkustusvalmiutta ja vahvoja strategisen johtamisen valmiuksia.
Toiminnanjohtaja johtaa liiton keskustoimistoa Karjalatalossa Helsingissä.
Tehtävä tulee ottaa vastaan 1.5.2022 alkaen tai sopimuksen mukaan.

Tiedustelut:
Karjalan Liiton puheenjohtaja Outi Örn, p. 050 304 1444, outi.orn@karjalanliitto.fi tai toiminnanjohtaja Pertti Hakanen, p. 0500 505 997, pertti.hakanen@karjalanliitto.fi

Hakemukset palkkatoivomuksineen 28.2.2022 mennessä otsikolla TJ-hakemus:
pertti.hakanen@karjalanliitto.fi tai Karjalan Liitto ry, Pertti Hakanen, Käpylänkuja 1, 00610 Helsinki

Karjalan Liitto ry on kansalais- ja kulttuurijärjestö, jossa on noin 340 jäsenyhteisöä ja niissä yli 20 000 karjalaisuuden ja karjalaisen kulttuurin harrastajaa. Liitto on perustettu v. 1940. Liitolla on koko Suomen kattava piiriorganisaatio, jossa on sekä maakunnallisia että valtakunnallisia jäsenyhdistyksiä. Jäsenyhteisöt ovat Karjala-, pitäjä- tai sukuyhdistyksiä sekä säätiöitä.