Karjalan Liiton itsenäisyyspäivän juhla 6.12. virtuaalisesti - läsnäolojuhla on peruttu!

19.11.2021 11:00

Itsenäisyyspäivän juhla Karjalatalolla on peruttu, mutta itsenäisyyspäivän viettoa voi katsoa virtuaalisesti.

Itsenäisyyspäivänä 6.12.2021 klo 12 Karjalan Liiton puheenjohtaja Outi Örn laskee seppeleen Karjalaan jääneiden vainajien muistomerkille Hietaniemessä. Karjalan Liiton liittohallituksen 1. varapuheenjohtaja, kansanedustaja Jukka Kopra pitää itsenäisyyspäivän juhlapuheen virtuaalisesti.

Seuraa Karjalan Liiton Facebook-sivuja,  johon molemmat tapahtumat nauhoitetaan itsenäisyyspäivänä, ja tallenne on katsottavissa iltapäivällä.

Perinteinen itsenäisyyspäivän läsnäolojuhla on peruttu:

Karjalan Liiton itsenäisyyspäivän juhlaa vietetään Karjalatalolla maanantaina 6.12.2021 klo 12. Juhlapuhuja on Karjalan Liiton liittohallituksen 1. varapuheenjohtaja, kansanedustaja Jukka Korpa. Avaussanat lausuu Liiton puheenjohtaja Outi Örn.

Musiikista vastaavat Karelia-puhallinorkesteri johtajanaan Heino Koistinen ja Viipurin Lauluveikot johtajanaan Ilkka Aunu.
Ohjelman kesto on noin tunnin.
Vapaa pääsy. Tumma puku tai kansallispuku. Kunniamerkit.

Juhlan jälkeen juhlalounas ravintola Kareliassa klo 13–16. Varaukset ennakkoon p. 09 757 0077, sähköposti: tilaukset@ravintolakarelia.fi.

Tilaisuus on Karjalatalolla, Käpylänkuja 1, 00610 Helsinki.
Lisätietoja Karjalan Liiton toimistosta, toimisto@karjalanliitto.fi, p. 09 7288 170.