Karjalan Liiton matkailukampanjan voittajat on arvottu

29.10.2021 13:35

”Tämä kampanja oli loistava! Ikimaailmassa en olisi tullut menneeksi näihin paikkoihin. Jo tiedon saaminen niiden olemassa olosta olisi vaatinut liikaa nettiaikaa. Ensi kesänä aion paikkailla kun osa jäi nyt koska aukioloaika oli rajallinen.”

”Hyvä kampanja, koska tekee näkyväksi näitä pienempiä ja tuntemattomampia kohteita. Kaikkihan Bomban tietävät, mutta moniko tietää ja on käynyt vaikkapa Harjavallassa olevassa museossa (joka oli todella kiinnostava!)”

Näin kommentoitiin Karjalan Liiton matkailukampanjaa, joka toteutettiin kesällä 2021. Kampanjan tarkoitus oli tehdä tutuksi suurempia ja pienempiä Karjalaan ja karjalaisuuteen liittyviä kohteita ympäri Suomen ja tässä tavoitteessa onnistuttiin kommenttien perusteella. Mukana oli kaikkiaan 20 kohdetta. Kampanjan myötä eniten vierailuja tehtiin Bomballe, Joensuun taidemuseo Onniin, Karjalaiseen Kulttuurikeskus Äijälään sekä Pohjois-Karjalan museo Hilmaan.

Vähintään 10 kohdetta kiertäneiden kesken on arvottu 300 euron Holiday Clubin lahjakortti ja
vähintään 5 kohdetta kiertäneiden kesken on arvottu 150 euron Holiday Clubin lahjakortti. Molemmille voittajille on ilmoitettu.

Onnittelut voittajille!