Karjalaisten tarina -esitykset siirtyvät myöhempään

17.02.2021 16:41

Kevään esitykset siirtyvät syksyyn

Karjalan Liiton 80-vuotisjuhlavuodeksi valmisteltua Karjalaisten tarina -näytelmää oli tarkoitus esittää tämän kevään aikana Karjalatalolla Helsingissä. Koronatilanteen takia kaikki esitykset päätettiin siirtää ensi syksyyn.

Näytelmän on käsikirjoittanut Kirsti Manninen ja sen ohjaa Eija Vilpas. Karjalaisten tarina oli tarkoitus esittää Karjalaisilla kesäjuhlilla Helsingissä kesällä 2020. Koronapandemian takia kesäjuhlat peruttiin. Näytelmää esitettiin kaksi kertaa Karjalatalolla syksyn 2020 aikana.

Tälle keväälle oli suunniteltu kuusi esitystä kolmena eri viikonloppuna maalis- ja huhtikuussa. Kevään esityksiin lippuja ostaneille on ilmoitettu esitysten siirtymisestä.

Tarkat esityspäivämäärät ilmoitetaan myöhemmin Liiton sivuilla, uutiskirjeissä sekä toukokuun ja syyskuun Karjalan Kunnaissa.