Karjalaisten kesäjuhlien® uudistamistyö jatkuu – tutustu kyselyn tuloksiin

01.02.2021 09:58

Karjalaisten kesäjuhlien® uudistamiseksi on tullut paljon ajatuksia niin eri tilaisuuksissa kuin myös liittokokousaloitteen muodossa. Kesäjuhlakonseptin uudistamista pohtiva työryhmä käynnisti toimintansa syksyllä 2020. Työryhmän puheenjohtajana toimii Liiton puheenjohtaja Outi Örn. Ryhmän tehtävänä on löytää ratkaisut seuraaviin kysymyksiin:

•    Kuinka usein Karjalaiset kesäjuhlat® jatkossa järjestetään?
•    Mikä on jatkossa kesäjuhlien sisältö?
•    Millaista toimintaa toivotaan välivuosille, mikäli juhlia ei järjestetä enää vuosittain?

Työryhmän työskentelyn tueksi toteutettiin kysely, joka lähetettiin piiri- ja liittoyhdistysten puheenjohtajille sekä jäsenseurojen puheenjohtajille loppuvuodesta. Vastanneiden kesken arvottiin kirjapaketti, jonka voitti Sari Sutinen Vaasasta. Kiitokset kaikille vastanneille!

Työryhmän työ jatkuu edelleen, tavoitteenaan viedä esitys liittovaltuuston käsittelyyn huhtikuussa 2021. Tässä kyselyn tulokset (pdf) kaikkien kiinnostuneiden tutustuttavaksi.

Lisätietoja: puheenjohtaja Outi Örn, outi.orn@karjalanliitto.fi, p. 050 304 1444