Karjalan Liitto hakee innostavaa toiminnanjohtajaa

30.09.2019 10:41

Karjalan Liitto ry on valtakunnallinen kansalais- ja kulttuurijärjestö, jossa on noin 400 jäsenyhteisöä ja niissä yli 30 000 karjalaisuuden ja karjalaisen kulttuurin harrastajaa. Liitto on perustettu v. 1940. Liitolla on koko Suomen kattava piiriorganisaatio, jossa on sekä maakunnallisia että valtakunnallisia jäsenyhdistyksiä. Jäsenyhteisöt ovat Karjala-, pitäjä- ja sukuyhdistyksiä sekä säätiöitä.

Tunnetko historiaa, haluatko kulttuurivaikuttajaksi?

Nykyisen toiminnanjohtajan siirtyessä eläkkeelle, Karjalan Liitto hakee

innostavaa, tulevaisuusorientoitunutta

TOIMINNANJOHTAJAA

ohjaamaan valtakunnallista kulttuurijärjestöä

Tehtävä edellyttää vahvaa talousosaamista, monipuolista johtamis- ja järjestötoiminnan kokemusta, verkostoitumis- ja yhteistyökykyä sekä viestinnän, markkinoinnin ja digitaalisten välineiden käytön tuntemusta.

Tehtävän hoitaminen edellyttää aktiivista yhteydenpitoa järjestökenttään, matkustusvalmiutta ja vahvoja strategisen johtamisen valmiuksia. Toiminnanjohtaja johtaa liiton keskustoimistoa Karjalatalossa Helsingissä. Edellytämme tehtävään

soveltuvaa koulutusta ja kokemusta.

Eduksi katsotaan kokemusta suurten hankkeiden hallinnoinnista sekä asiantuntemusta kiinteistökehittämisessä. Harrastustoiminta Karjalan Liiton jäsenyhteisöissä luetaan eduksi.

Tiedustelut ja hakemukset palkkatoivomuksineen 15.10. mennessä:

Karjalan Liitto ry, Satu Hallenberg, Käpylänkuja 1, 00610 Helsinki tai

satu.hallenberg@karjalanliitto.fi, p. 050 553 1316 otsikolla TJ-hakemus.

Tehtävä tulee ottaa vastaan viimeistään kesäkuussa 2020.