Karjalan Liitto hakee järjestö- ja kulttuurisihteeriä - Haku on päättynyt!

19.06.2019 16:04

Karjalan Liitto hakee toistaiseksi voimassa olevaan työsuhteeseen järjestö- ja kulttuurisihteeriä, jonka tehtävään kuuluu liiton jäsenrekisterin ylläpito ja kehittäminen, liiton huomionosoitusten valmistelua, jäsenlehden verkkopäivitys sekä muita jäsen- ja kulttuuritoimintaan liittyviä tehtäviä. Odotamme, että sinulla on tehtävään soveltuva koulutus ja työkokemusta erityisesti asiakaspalvelusta sekä erinomaiset it-valmiudet ja halua oppia uutta.

Työsuhde alkaa koeajalla ja työ voisi alkaa syyskuun 2019 aikana tai pian sen jälkeen. Lähetä hakemuksesi ja ansioluettelo sekä palkkatoivomuksesi 18.7.2019 mennessä osoitteeseen: satu.hallenberg@karjalanliitto.fi .
Lisätietoja antaa toiminnanjohtaja Satu Hallenberg, 25.6.-2.7.  arkisin klo 10-14 ja keskiviikkona 26.6. klo 10-18.

Karjalan Liitto ry on lähes 400 jäsenyhteisön keskusliitto, joka on perustettu 79 vuotta sitten. Jäsenyhteisöissä on noin 26 000 jäsentä.

Karjalan Liitto ry
Karjalatalo, Käpylänkuja 1  00610 Helsinki