Karjalan Liitto

Marraskuun Karjalan Kunnaat on samalla joululehti

Tänä vuonna vuoden viimeinen Karjalan Kunnaat -jäsenlehti ja Joulukannel on sama lehti. Karjalan Kunnaat / Joulukannel ilmestyy 22.11.2017 ja se lähetetään kaikille henkilöjäsenille. Lisäksi lehti sopii joulutervehdykseksi ystäville, sukulaisille tai yhteistyökumppaneille.

Karjalan Liiton jäsenyhteisöt voivat tilata Karjalan Kunnaat -joululehteä edullisesti á 5,50 euroa. Lehden myyntihinta on 8 euroa.
Tee ennakkotilaukset 8.11. mennessä, jolloin lehdet lähetetään ilman postimaksua.
Tilaukset Karjalan Liiton toimistosta, toimisto(at)karjalanliitto.fi tai p. 09 7288 170.

kunnaat_joulukannel_2017
Karjalan Kunnaat on samalla joululehti, joka ilmestyy marraskuussa. Erillista Joulukannel-lehteä ei julkaista vuonna 2017.

Karjalan Kunnaat -joululehdessä on karjalaiseen kultuuriin liittyviä aiheita, muun muassa liiton teemaan, Karjalan luonto ja ympäristö, liittyen. Lehdessä kerrotaan Rapon suvun mökistä Laatokan rannalla Lumivaarassa sekä nuoresta ja lahjakkaasta Ilkka Aunusta, joka johtaa 120-vuotiasta Viipurin Lauluveikot -kuoroa.
Muita aiheita ovat muun muassa karjalan kielen pitkä matka näkymättömästä näkyväksi sekä arkkipiispa Leon haastattelu.
Lisäksi kerrotaan siirtoseurakuntien kohtaloista ja geneettisen ja perinteisen sukututkimuksen yhdistämisestä.
Lehdessä on luonnollisesti myös jouluisia aiheita.

Tulosta sivu

Poutapilvi web design Oy