Karjalan Liitto

Perustiedot
Karjalatalo, Käpylänkuja 1, Helsinki
Kuvaus

Karjala kiinnostaa tänä päivänä. Lauantaina 18.11. klo 10-14 järjestettävillä pitäjä- ja sukumarkkinoille tehdään tutuksi luovutettua Karjalaa, sen pitäjiä ja sukuja ja karjalaista kirjallisuutta.

Pitäjä- ja sukuseurat esittelevät toimintaansa ja kauppaavat julkaisujaan. Tapahtuma on myös mainio paikka myydä myös seuran tuotteita ja tehdä jäsenhankintaa. Tulossa on myös oheisohjelmaa.

Varaa oma myyntipaikka 31.10.2017 mennessä toimisto@karjalanliitto.fil p. 09 7288 170. Myyntipaikan hinta on Karjalan Liiton jäsenille ja jäsenseuroille 25 € pöytä / 45 € kaksi pöytää.  Muille hinta on 50 €/pöytä ja 90 € / 2 pöytää. Pöydän koko n. 120 cm x 70 cm.  Myyntituotteiksi sopivat Karjala-aiheinen kirjallisuus ja kartat sekä seurojen omat tuotteet.

Tapahtuman järjestää Karjalan Liitto yhteistyössä Karjalaisten Pitäjäyhdistysten Liiton, Karjalaisten Sukuyhteisöjen liiton ja opintokeskus Siviksen kanssa.

Tarkemmat ohjelmatiedot saatavilla syyskuussa. Lisätietoja mervi.piipponen@karjalanliitto.fi.

RGB-iso

pitajamessut_140407 038