Karjalan Liitto

Perustiedot
Karjalatalo, Käpylänkuja 1, Helsinki
Kuvaus

Karjalan Liiton jäsensäätiöiden vuosittainen seminaari järjestetään perjantaina 20.10.2017 klo 12 alkaen Karjalatalolla Helsingissä.

Säätiöseminaarin avaa Karjalan Liiton puheenjohtaja Pertti Hakanen. Seminaarin aiheina on mm. säätiöiden ja rahastojen neuvottelukunnan ja liiton jäsensäätiöiden esittäytyminen, talouskatsaus ja liiton ajankohtaiset kuulumiset. Lisäksi pohditaan säätiöiden yhteistoiminnan mahdollisuuksia. Seminaarin ohjelma alla.

Seminaarin hinta Karjala-kortilla 20 € ja muille 35 € sisältäen kahvin ja seminaarin.

Ohjelma:

klo 11.30     Ilmoittautuminen

klo 12.00     Säätiöseminaarin avaus, Karjalan Liiton puheenjohtaja Pertti Hakanen

klo 12.10     Säätiöiden ja rahastojen neuvottelukunta esittäytyy, vt. toimitusjohtaja Päivi Tikka

klo 12.45     Karjalainen metsästysperinne -kirjahankkeen esittely, päätoimittaja Tuija Kirkinen

klo 13.15     Säätiöesittelyt: Jaakkima-Säätiö ja Rauta-Säätiö

klo 13.45     Kahvitauko

klo 14.15     Säätiöiden yhteistyön mahdollisuuksia: säätiöiden yhteistoiminnan käsittelyä on toivottu aiempien vuosien seminaaripalautteissa. Nyt asiaa pohditaan tarkemmin ja käydään keskustelua aiheesta.

klo 15.00     Talouskatsaus

klo 15.30     Karjalan Liiton ajankohtaiset kuulumiset, mm. Somempi Karjala -keräyshankkeen esittely toiminnanjohtaja Satu Hallenberg

noin klo 16  Seminaarin päätös

Muutokset mahdollisia.

Seminaaripaikkana on Karjalatalo, Käpylänkuja 1, 00610 HELSINKI.

Seminaarin järjestää Karjalan Liitto ja opintokeskus-Sivis.

Ilmoittautumiset 16.10. mennessä Karjalan Liittoon / mervi.piipponen@karjalanliitto.fi, p. 09 7288 1714. Lisätietoja Mervi Piipponen, p. 09 7288 1714, mervi.piipponen@karjalanliitto.fi. Säätiöiden yhteistoimintaa käsitteleviä kysymyksiä ja ideoita voi lähettää etukäteen Mervi Piipposelle.

Tulosta sivu

Poutapilvi web design Oy