Karjalan Liitto

Perustiedot
Karjalatalo, Käpylänkuja 1, Helsinki
Kuvaus
Karjalan Liiton liittokokous vahvisti huhtikuussa 2017 uudet tavoitteet koko karjalaisyhteisömme toiminnalle vuosiksi 2017-2020.

Nyt kokoonnumme suunnittelemaan käytännön toiminnan tavoitteita ja mittareita piireihin, Karjala-seuroihin sekä pitäjä- ja sukuseuroihin tuleville kolmelle vuodelle. Päivä antaa hyvän pohjan seurojen syksyn syyskokouksissa esiteltäville toimintasuunnitelmille. Toiminnansuunnittelu-seminaari on tarkoitettu kaikille Karjala-seurojen, pitäjäseurojen ja sukuseurojen hallitusten jäsenille. Erityisen tärkeää on, että seurat lähettävät osallistujiksi viestintävastaavat ja puheenjohtajat.

Jäsenhankinta sekä viestintä ja markkinointi ovat tärkeitä toimenpiteitä tulevina vuosina ja niiden käytännön toteuttamista käsitellään seminaarissa. Myös Karjalan Liiton syksyllä avattavat, uudet nettisivut esitellään päivän aikana. Esittely on pohjustusta syksyn aikana tapahtuvalle koulutukselle, joissa jäsenyhteisöjen viestintävastaavia koulutetaan uusien sivujen käyttöön.
Tutustu jo etukäteen viime kevään liittokokouksessa seurojen puheenjohtajille jaettuun strategiaoppaaseen ”Ilo kuulua karjalaisiin – Karjalan Liitto ry:n strategia 2017–2020.” Ota vihkonen mukaan! Voit ladata sen myös täältä.
(https://www.karjalanliitto.fi/files/10655/karjalan_liiton_strategia_2017_2020.pdf)

Järjestöpäivän avaavat Karjalan Liiton puheenjohtaja Pertti Hakanen ja varapuheenjohtaja Kirsi Juura.

Järjestöpäivän hinta Karjala-kortilla on 20 euroa, sisältäen lounaan ja kahvin. Ota Karjala-kortti mukaan.
Lisätietoja Karjalan Liitosta, toimisto@karjalanliitto.fi, p. 09 7288 170.

Teemapäivän järjestää Karjalan Liitto yhteistyössä Opintokeskus Siviksen kanssa.

RGB-iso

Tulosta sivu