Karjalan Liitto

Karjalatalo, Käpylänkuja 1, Helsinki
Kuvaus

Somempi Karjala – somen hyödyntäminen seuratoiminnassa

Sosiaalisella medialla, somella, tarkoitetaan facebookia ja twitteria ja muita sosiaalisen median työkaluja, jotka ovat oivia ja helppoja apuvälineitä myös seuratoiminnan viestintään. Kannattaakin tulla hakemaan perustietoa päivän mittaiselta kurssilta lauantaina 11.3.2017 klo 10-16.  Kurssilla perehdytään, kuinka voi verkostoitua sosiaalisessa mediassa ja saada paremmin some-näkyvyyttä ja tehdä siten Karjalaa  tunnetuksi. Somen avulla monet seurat ovat mm. tavoittaneet suuria määriä Karjalasta ja omista sukujuuristaan kiinnostuneita ja saaneet myös uusia jäseniä.
Kurssilla testataan käytännössä facebookin, instagramin, pinterestin ja twitterin käyttöä. Kurssilla tarvitaan joko oma tietokone, iPad tai kännykkä, jossa on kamera ja nettiyhteys. Edellytyksenä osallistumiselle on laitteiden käytön perustaidot.

Vinkit myös infotaulun tekoon

Monet suku- ja pitäjäseurat ovat kiinnostuneita tekemään esittelytaulun suvustaan tai pitäjästään. Kurssilla annetaan myös vinkkejä suku- ja pitäjätaulujen tekoon.
Kurssin kouluttajana on valokuvaaja, viestintäsuunnittelija Elina Orpana.

Aika ja paikka: Lauantai 11.3.2017 klo 10-16, Karjalatalo, Käpylänkuja 1, 00610 HELSINKI.

Hinta: 60 € Karjala-kortilla, muuten 80 €. Hintaan sisältyy opetus, materiaalit, lounas ja kahvit.
Ilmoittautuminen 24.2.2017 mennessä toimisto@karjalanliitto.fi, p. 09 7288 170. Muutokset mahdollisia.

Karjalan Liiton kurssit toteutetaan yhteistyössä Opintokeskus Siviksen kanssa. Ne toteutetaan, jos osallistujia on riittävästi.

Kurssien peruutusehdot: Jos osallistuja peruuttaa osallistumisensa viimeisen ilmoittautumispäivän jälkeen, veloitamme järjestelykuluina 20 euroa/kurssipäivä.

Karjalan Liitto ry

RGB-iso