Karjalan Liitto

Perustiedot
Karjalatalo, Käpylänkuja 1, Helsinki
Kuvaus
Syksyisen lauantaiaamupäivän voi viettää Karjalatalolla lasten ja aikuisten yhteisessä laulu- ja leikkituokiossa.  Lauantaina 30.9. lyhytkurssilla saadaan maistiaisia karjalaisista ja muista perinteisistä laululeikeistä. Lisäksi 1–1,5 tunnin kurssilla lauletaan, tanssitaan ja soitetaan kannelta MuM Tytti Metsän innostavassa ohjauksessa.

Tavoitteena on, että lapset tulevat mukaan yhden aikuisen kanssa. Hän voi olla äiti tai isä, mummo, ukki tai muu tuttu aikuinen.

Lauantaina 30.9. lyhytkurssi klo 10–11:

3-6-vuotiaat yhden aikuisen kanssa (enintään 10 paria).

Hinta on 20 € ja Karjala-kortilla 15 € (lapsi ja aikuinen) sisältäen opetuksen ja opetusmonisteet. Ilmoittautumiset 15.9. mennessä toimisto@karjalanliitto.fi, p. 09 7288 170.

Kurssipaikkana Karjalatalon Sortavala-sali, Käpylänkuja 1, 00610 HELSINKI.

Lyhytkurssien vetäjä Tytti Metsä, MuM, työskentelee muskari- ja rytmiikkaopettajana Käpylän musiikkiopiston kansanmusiikkilinjalla. Tytti on valmistunut kansanmusiikin koulutusohjelmasta Sibelius-Akatemiasta ja syventynyt varhaisiän musiikkikasvatukseen Soili Perkiön johdolla. Tällä hetkellä hänen perehtymiskohteenaan on Orff-pedagogiikka JaSeSoin Orff-koulutusohjelmassa.

Kurssit järjestetään vain, jos ilmoittautuneita on riittävästi. Muutokset mahdollisia. Toteutus yhteistyössä Käpylän musiikkiopiston kansanmusiikkilinjan ja Opintokeskus Siviksen kanssa.

Kurssien peruutusehdot:
Jos peruutus tapahtuu viimeisen ilmoittautumispäivän jälkeen, veloitamme järjestelykuluina 20 € / kurssipäivä.

RGB-iso

Tulosta sivu