Karjalan Liitto

24. - 26.9.2017

Perustiedot
Kuvaus

Lähde ensi syyskuussa risteilylle karjalaisten kanssa ja strategiatyötä tekemään. Aikaa jää myös Tukholmaan tutustumiseen.

Karjalan Liiton strategiaa päivitetään parhaillaan.  Se viimeistellään sunnuntaista tiistaihin 24.-26.9.2017 kestävällä järjestöristeilyllä pidettävässä strategiaseminaarissa. Karjalan Liiton jäsenistö ja aktiivitoimijat käyvät läpi liiton päivitettyä strategiaa ja tarkentavat tulevan liittokokouskauden strategisia seuratoiminnan tavoitteita. Risteilylle osallistuvat pääsevät iloisen mukanaolon ohessa tuomaan esille näkemyksensä hyvästä karjalaisesta seura- ja piiritoiminnasta ja tulevaisuuden Karjalan Liitosta. Varaa päivät kalenterista karjalaisten yhteiseen hauskanpitoon ja ota mukaan kaverisikin.

Lisäksi laivalla on runsaasti viihdyttävää ohjelmaa. Ohjelmassa on myös asiantuntija-alustuksia karjalaisista aiheista. Mukana on FM, sotahistorioitsija Riku Kauhanen, joka esitelmöi matkan aikana karjalaisia koskettavista aiheista ja sotahistoriasta. Mennen tullen nautitaan laivan herkullinen buffet ja tietysti tutustutaan mukavaan karjalaisjoukkoon. Katso M/S Mariellan tarjonnasta www.vikingline.com.

Laiva on päivän ajan Tukholmassa, joten siellä ehtii käydä ostoksilla tai tutustua kiinnostaviin nähtävyyksiin.

Matkustusaikataulut:

Lähtö Helsingin Katajanokan terminaalista, jossa tapaaminen sunnuntaina 24.9. klo 15.00. M/S Mariella lähtee 24.9.2017 klo 17.30 ja palaa Helsinkiin tiistaiaamuna 26.9. klo 10.10.

Saapuminen Tukholmaan maanantaina 25.9. klo 10 ja lähtö sieltä klo 16.30. Strategiaseminaari alkaa su 24.9. klo 15.30 jatkuen noin klo 19, jonka jälkeen FM Riku Kauhasen esitelmä.

Toinen FM Riku Kauhasen esitelmä on maanantaina 25.9. illansuussa.

Ilmoittautuminen risteilylle:

Sitovat ilmoittautumiset 15.8.2017 mennessä, toimisto@karjalanliitto.fi; p. 09 7288 170. Lisätiedot mervi.piipponen@karjalanliitto.fi.

Yksi ennakkoon ilmoittautunut saa ilmaisen risteilyn

HUOMIO! 31.5.2017 mennessä ilmoittautuneiden kesken arvotaan ilmainen risteily (ilmoitetussa hyttiluokassa) 1.6.2017 Karjalan Liiton toimistossa.  Ilmaisen risteilyn saaneen nimi kerrotaan Karjalan Liiton verkkosivuilla 2.6.2017.

Hinta/henkilö:

163,00 EUR A4-luokassa 1 henkilö hytissä

138,00 EUR A4-luokassa 2 henkilöä hytissä

173,00 EUR B2T-luokassa 1 henkilöä hytissä

143,00 EUR B2T-luokassa 2 henkilöä hytissä

Hintaan sisältyy: risteily valitsemassanne hyttiluokassa, meriaamiainen meno-paluu, Viking Buffet –illallinen juomineen meno- ja paluumatkalla, strategiaseminaari asiantuntija-alustuksineen.

PERUUTUSEHDOT:

90 – 61 vrk ennen matkaa: peruutuskulut 10 %

60 – 15 vrk ennen matkaa: peruutuskulut 25 %

14 vrk – 72 h ennen matkaa: peruutuskulut 50 %

alle 72 tuntia ennen matkaa: peruutuskulut 100 %

Lääkärintodistusta vastaan voi anoa palautusta 14 vrk kuluessa matkan päättymisestä, mikäli matka on peruttu ennen lähtöä.

Järjestöristeilyn järjestää Karjalan Liitto yhteistyössä Opintokeskus Siviksen kanssa.

Karjalan Liitto

RGB-iso