Karjalan Liitto

Pitäjä- ja sukumarkkinat

Karjala kiinnostaa tänä päivänä. Lauantaina 18.11. klo 10-14 järjestettävillä pitäjä- ja sukumarkkinoille tehdään tutuksi luovutettua Karjalaa, sen pitäjiä ja sukuja ja karjalaista kirjallisuutta.

Pitäjä- ja sukuseurat esittelevät toimintaansa ja kauppaavat julkaisujaan. Tapahtuma on myös mainio paikka myydä myös seuran tuotteita ja tehdä jäsenhankintaa.

Oheisohjelmassa on klo 13 Karjalan Liiton Vuoden karjalaisen kirjan ja vuoden karjalaisen pitäjä- ja kyläkirjan julkistaminen. Vuoden karjalaisen kirjan valitsee näyttelijä Petri Liski ja vuoden pitäjä- ja kyläkirjan valitsee Karjalan Liiton puheenjohtaja Pertti Hakanen.

Sukututkija Mikko Kuitula päivystää klo 11-14. Myös Karjalatalon kirjasto on avoinna. Esillä on luovutetun Karjalan pitäjien esittelytaulut ja pitäjäinfoa. Vapaa pääsy.
Klo 14 esitetään Rakkaus ja Sota -dokumenttielokuva sanoittaja Helena Eevasta. Liput 5 ja 10 €.

Varaa oma myyntipaikka 6.11.2017 mennessä toimisto@karjalanliitto.fil p. 09 7288 170. Myyntipaikan hinta on Karjalan Liiton jäsenille ja jäsenseuroille 25 € pöytä / 45 € kaksi pöytää.  Muille hinta on 50 €/pöytä ja 90 € / 2 pöytää. Pöydän koko n. 120 cm x 70 cm.  Myyntituotteiksi sopivat Karjala-aiheinen kirjallisuus ja kartat sekä seurojen omat tuotteet.

Tapahtuman järjestää Karjalan Liitto yhteistyössä Karjalaisten Pitäjäyhdistysten Liiton, Karjalaisten Sukuyhteisöjen liiton ja opintokeskus Siviksen kanssa.

Karjalatalo, Käpylänkuja 1, Helsinki

Lisätietoja mervi.piipponen@karjalanliitto.fi.

Tulosta sivu

Tilaa seuralle tuotteet etukäteen liiton toimistosta

Pitäjä- ja sukumarkkinapäiväksi on hyvä tilata seuralle Karjalan Liiton tuotteita etukäteen. Näin säästät postikuluissa.

Seurat saavat kaikista tuotteista, lukuun ottamatta ansiomerkkejä, alennusta. Jos seura tilaa vähintään 5 tuotetta, alennus on 10 %.

Tee tilaukset liiton toimistoon Päivi Reinikaiselle viimeistään edellisenä päivänä 17.11.2017, toimisto@karjalanliitto.fi tai
p. 09 7288 170.

Pieni sydänkynttilä, punamusta
Pieniä sydänkynttilöitä on tulossa myyntiin marraskuun alussa.

Poutapilvi web design Oy