Tunteiden ilmaisua sanoin ja melodioin -koulutus

17.11.2018 10:00 - 18.11.2018 16:00 | Helsinki, Karjalatalo Käpylänkuja 1

Koulutuksessa perehdytään äänellä itkemisen taustoihin, historiaan ja kuullaan perinteen merkityksestä tämän päivän ihmiselle, tutustutaan erilaisiin itkuihin ja kuullaan itkunäytteitä. Omaan itkemiseen ja oman itkun tekemiseen edetään itkukieli-, mielikuva-, melodia- ja muita harjoituksia tekemällä. Kurssin opettajana on Äänellä Itkijät ry:n kouluttaja Pirkko Fihlman.

Hinta: Karjala-kortilla 50 €, muilta 60 €.

Ohjelma:
Lauantai 17.11. klo 10-16
Tutustuminen, ryhmäytyminen, omat odotukset kurssilta, oman itkun aiheiden pohdinta, itkuvirren historia ja esiintymisalueet, itkujen eri muotoja ja itkunäytteitä. Välissä lounas- ja kahvitauko.

Sunnuntai 18.11. klo 10-16
Virittäytyminen, miten itkut hoitavat, oma tunnekartta, oman itkun työstäminen, yhteinen purkuprosessi, palautekeskustelu, itkuvirren käyttö ja merkitys ajassamme. Välissä lounas- ja kahvitauko.

Kurssille otetaan korkeintaan 12 osanottajaa ja kurssi on tällä hetkellä täynnä. Otamme ilmoittautumisia ainoastaan varasijoille. Muutokset mahdollisia.

Ilmoittautuminen varasijoille 6.11.2018 mennessä, toimisto@karjalanliittto.fi, p. 09 7288170 tai alla olevalla lomakkeella www.karjalanliitto.fi.
Kurssin järjestää Karjalan Liitto, Äänellä Itkijät ry. ja opintokeskus Sivis.

Pirkko Fihlman Äänellä Itkijät ry:stä esittää itkua.

Kysyttävää?

Piipponen Mervi
kulttuurituottaja, tiedottaja (tapahtumat, koulutus, pitäjäseura- ja säätiötoiminta)
Pelvas Saija