KURSSI TÄYNNÄ! Piirakkakurssi Karjalatalolla

24.04.2021 10:00 - 24.04.2021 15:00

Kurssilla opetellaan tekemään karjalanpiirakoita, vatruskoita ja lanttusupikkaita. Opettajana on karjalaisen piirakkaperinteen asiantuntija, Karjalan Liiton perinnetoimikunnan puheenjohtaja Kirsi Limatius. Lisäksi apuopettajat opastavat kädestä pitäen. Kurssi järjestetään lauantaina 24.4. Karjalatalon Laatokka-salissa klo 10–15.

Ilmoittautuminen 24.4. kurssille 9.4.2021 mennessä toimisto@karjalanliitto.fi tai ohessa olevalla lomakkeella ja puhelimitse 09 7288 170.
Hinta: Karjala-kortilla 50 €, muutoin 65 € sisältää opetuksen, reseptit, aamukahvin ja piirakkamaistiaiset.

Kurssipaikka: Karjalatalo, Laatokka-sali, Käpylänkuja 1, 00610 Helsinki.

Kurssille otetaan 12 osanottajaa. Kurssi toteutetaan, jos osallistujia on riittävästi.Seuraamme koronaepidemiaan liittyviä ohjeita ja rajoituksia.

Kurssiin liittyvät ehdot:

Jos osallistuja peruuttaa osallistumisensa viimeisen ilmoittautumispäivän jälkeen, veloitamme järjestelykuluina 35 €/kurssipäivä.
    Ilmoittautuminen kurssille on sitova. Kurssimaksua ei palauteta, jos jäät pois järjestäjästä riippumattomasta syystä.
    Jos et pääse osallistumaan kurssille ja ilmoitat siitä kaksi viikkoa ennen kurssia, voit ilmoittaa kurssille jonkun toisen henkilön.
    Kurssimaksu palautetaan, jos perut kurssin sairastumisen takia ja sinulla on esittää lääkärintodistus.

Kurssin järjestää Karjalan Liitto ry Opintokeskus Siviksen tuella.

22.05.2021 10:00 - 23.05.2021 16:00

Kinnasneulatekniikan alkeet

24.04.2021 10:00 - 24.04.2021 15:00

KURSSI TÄYNNÄ! Piirakkakurssi Karjalatalolla