Karjalan kielen (livvin) intensiivikurssi 1.-6.7.2018 Joensuussa

01.07.2018 | Joensuu, Kesähotelli Joensuu Elli

Karjalan kielen (livvin) ja karjalaisen kulttuurin intensiivikurssi järjestetään 1.-6.7.2018 Joensuussa. Paikka on Kesähotelli Joensuun Elli. Kurssin opettajina ovat Olga Zharinova ja Nadezda Michurova Petroskoista. Kurssilla on alkeis- ja jatkoryhmä. Tiiviin opetuksen lisäksi tehdään tutustumisretkiä lähialueille. Kurssille saapuu opiskelijoita myös Karjalan tasavallasta.

Hinnat: Kurssi ja majoitus

Normaalihinta 540 €, hinta Karjala-kortilla/opiskelijat 520 €. Hintaan sisältyy opetus, oppimateriaali, kahvit ja  lounas (2.-6.7.) sekä majoitus kahden hengen huoneessa aamiaisella. Kurssin hinnat yhden hengen huoneesta 640 €/ Karjala-kortilla 620 €. Majoittuminen sunnuntaina 1.7. iltapäivällä/illalla ja iltapala.

Hinnat: Kurssi ilman majoitusta

Normaalihinta 340 euroa, hinta Karjala-kortilla/opiskelijat 320 euroa. Hintaan sisältyy opetus, oppimateriaali, päivittäin kahvit ja lounas ajalla 2.-6.7.

Maksullisista retkistä ja tutustumiskohteista peritään eri maksu. Matkat kurssipaikalle jokainen maksaa itse.

Ilmoittautuminen

Ilmoittautumiset kurssille 14.6.2018 mennessä Karjalan Liiton toimistoon, 09 7288 170, toimisto@karjalanliitto.fi.

Kerro ilmoittautumisen yhteydessä haluatko alkeis- vai jatkokurssille.  Muutokset mahdollisia.

Kurssi toteutuu, jos ilmoittautuneita on riittävästi. Kurssit järjestetään yhteistyössä Opintokeskus Siviksen kanssa.

Kurssien peruutusehdot:

Jos peruutus tapahtuu viimeisen ilmoittautumispäivän jälkeen, veloitamme järjestelykuluina 20 € / kurssipäivä.

Ilmoittautumislomake