Valittu määrä ylitti varastosaldon

Ladataan...

Kirjaudu

Unohtuiko salasana?

Karjalatalon SieMie-puoti on avoinna tiistaisin klo 11.00-17.00, keskiviikkoisin klo 11.00-17.00 ja torstaisin klo 11.00-17.00. Verkkokauppa palvelee kellon ympäri.

Jos olet Karjalan Liiton jäsen, muistathan rekisteröityä verkkokaupan käyttäjäksi ennen ostosten tekoa! Rekisteröitymisen yhteydessä on tärkeää lisätä jäsennumero. Rekisteröityminen onnistuu "Kirjaudu sisään" -kohdasta; saman ikkunan alakulmassa lukee "Rekisteröidy".

Tarvitsetko apua tai etkö muista jäsennumeroasi? Lähetä sähköpostia! Voit myös soittaa arkisin klo 10.00-15.00 puh. 044 730 0118.

Mukavia ostoksia!

Karjala Alias

27,00€ 21,77€

Milviisii sie haastat?

Kuuluisa Alias-peli on nyt saatavana karjalaisena versiona!

Karjala-Alias on sananselityspeli karjalaisista sanonnoista, joista on poimittu sanoja selitettäviksi. Peli sisältää 200 karjalaista sananlaskua, joita pelaajat selittävät vuorollaan. Sana valitaan noppaa heittämällä. Pelin ovat tuottaneet yhteistyössä Karjalainen Nuorisoliitto ja peliyhtiö Tactic. Ikäsuositus: 8-vuotiaista ylöspäin. Karjala-Alias on valmistettu Suomessa ja sillä on Avainlippu-merkki. Pahviosat on valmistettu kierrätysmateriaalista.

Sisältö:
200 pelikorttia