Valittu määrä ylitti varastosaldon

Ladataan...

Kirjaudu

Unohtuiko salasana?

Jos olet Karjalan Liiton jäsen, muistathan rekisteröityä verkkokaupan käyttäjäksi ennen ostosten tekoa! Rekisteröitymisen yhteydessä on tärkeää lisätä jäsennumero.
Rekisteröityminen onnistuu "Kirjaudu sisään" kohdasta, samassa ikkunassa lukee alakulmassa "rekisteröidy".

Tarvitsetko apua tai et muista jäsennumeroasi?
Puh. 09 7288 170 arkisin klo 9.30-15 tai
toimisto(at)karjalanliitto.fi arkisin klo 10-17.

Viipurissa, Viipurista, Viipuriin

38,00€ 34,55€

Viipurissa, Viipurista, Viipuriin. Viipurin vaikutusalueen julkisen liikenteen historiaa Ruotsin vallan ajalta kesään 1944. Ilmo Hakala-Rahko.

Teoksessa pyritäänn antamaan kokonaiskuva Viipurin vaikutusalueen julkisen liikenteen vaiheista Ruotsin vallan ajalta aina kesään 1944 asti. Kirjan julkaisija on Suomen Linja-autohistoriallinen Seura ry. Sen vuoksi linja-autoliikenteen esittelyllä on kirjassa pääpaino, mutta tarkastelun kohteena ovat kaikki muutkin liikenteen muodot, etenkin rautatie- ja raitioliikenne.

Runsaan tekstimateriaalin lisäksi kirjaan on onnistuttu hankkimaan varsin runsas ja edustava valokuvamateriaali, jota on saatu käyttöön alan museoista ja lukuisilta yksityishenkilöiltä. Tämä kirja on kunnianosoitus kaikille niille suomalaisille, jotka aikoinaan tekivät mahdolliseksi ihmisten liikkumisen Karjalankannaksella aina aikaisempaa nopeammin, mukavammin ja turvallisemmin.

Tietoa toimituksesta