Valittu määrä ylitti varastosaldon

Ladataan...

Kirjaudu

Unohtuiko salasana?

Mikäli et löydä etsimääsi tuotetta verkkokaupastamme, voit tiedustella sitä meiltä numerosta 09 7288 170 tai toimisto(at)karjalanliitto.fi

Viipurissa, Viipurista, Viipuriin

38,00€ 34,55€

Viipurissa, Viipurista, Viipuriin. Viipurin vaikutusalueen julkisen liikenteen historiaa Ruotsin vallan ajalta kesään 1944. Ilmo Hakala-Rahko.

Teoksessa pyritäänn antamaan kokonaiskuva Viipurin vaikutusalueen julkisen liikenteen vaiheista Ruotsin vallan ajalta aina kesään 1944 asti. Kirjan julkaisija on Suomen Linja-autohistoriallinen Seura ry. Sen vuoksi linja-autoliikenteen esittelyllä on kirjassa pääpaino, mutta tarkastelun kohteena ovat kaikki muutkin liikenteen muodot, etenkin rautatie- ja raitioliikenne.

Runsaan tekstimateriaalin lisäksi kirjaan on onnistuttu hankkimaan varsin runsas ja edustava valokuvamateriaali, jota on saatu käyttöön alan museoista ja lukuisilta yksityishenkilöiltä. Tämä kirja on kunnianosoitus kaikille niille suomalaisille, jotka aikoinaan tekivät mahdolliseksi ihmisten liikkumisen Karjalankannaksella aina aikaisempaa nopeammin, mukavammin ja turvallisemmin.

Tietoa toimituksesta