Valittu määrä ylitti varastosaldon

Ladataan...

Kirjaudu

Unohtuiko salasana?

Karjalatalon SieMie-puoti on avoinna tiistaisin klo 10.00-17.00, keskiviikkoisin klo 11.00-18.00 ja torstaisin klo 10.00-17.00 (aukioloajat voimassa 23.12.2022 saakka). Verkkokauppa palvelee kellon ympäri.

Jos olet Karjalan Liiton jäsen, muistathan rekisteröityä verkkokaupan käyttäjäksi ennen ostosten tekoa! Rekisteröitymisen yhteydessä on tärkeää lisätä jäsennumero. Rekisteröityminen onnistuu "Kirjaudu sisään" -kohdasta; saman ikkunan alakulmassa lukee "Rekisteröidy".

Tarvitsetko apua tai etkö muista jäsennumeroasi? Lähetä sähköpostia! Voit myös soittaa arkisin klo 9.30-15.00 puh. 044 730 0118.

Mukavia ostoksia!

Tiedän paikan armahan - lasten lauluja, lauluvihko

9,00€ 8,18€

Nuotti- ja lauluvihkoseen on koottu kansakoulujen nostalgisia lauluja:
Kotini, Saunavihdat, Körö, körö, kirkkoon! Äidin porsaat, Oravan pesä, Pieni nokikolari, Nyt on kevät!, Peipon pesä, Äidin sydän, Taivas on sininen, Suomen salossa, Lapsuuden toverille, Lähde, Kapteeni katsoi horisonttihin, Kansalaislaulu, Lippulaulu, Kesäpäivä Kangasalla, Karjalan kunnailla, Suksimiesten laulu, Kirje Korvatunturille.

Myös CD-levy saatavana!

Kuvitus: Rudolf Koivu