Valittu määrä ylitti varastosaldon

Ladataan...

Kirjaudu

Unohtuiko salasana?

Karjalatalon SieMie-puoti on avoinna tiistaisin klo 10.00-17.00, keskiviikkoisin klo 11.00-18.00 ja torstaisin klo 10.00-17.00 (aukioloajat voimassa 23.12.2022 saakka). Verkkokauppa palvelee kellon ympäri.

Jos olet Karjalan Liiton jäsen, muistathan rekisteröityä verkkokaupan käyttäjäksi ennen ostosten tekoa! Rekisteröitymisen yhteydessä on tärkeää lisätä jäsennumero. Rekisteröityminen onnistuu "Kirjaudu sisään" -kohdasta; saman ikkunan alakulmassa lukee "Rekisteröidy".

Tarvitsetko apua tai etkö muista jäsennumeroasi? Lähetä sähköpostia! Voit myös soittaa arkisin klo 9.30-15.00 puh. 044 730 0118.

Mukavia ostoksia!

Sukuni tarina

20,00€ 18,18€
Kuka olen, mistä tulen? Kokoa suvun muistot, tarinat ja tiedot tähän itse täytettävään kirjaan.

Sukututkimus on nyt suosittua, ja oma historia kiinnostaa kaiken ikäisiä. Toimittaja Eija Mansikkamäen suunnittelemaan täyttökirjaan voi kätevästi tallentaa niin suvussa kulkevan muistitiedon kuin kirjallisista lähteistä tai geenitesteistä saadut selvitykset. Kirjan vinkkien avulla aloittelijakin pääsee helposti vauhtiin varsinaisessa sukututkimuksessa.

Älä jätä aloittamatta siksi, ettet tiedä lopullista totuutta.
Tietoa toimituksesta