Valittu määrä ylitti varastosaldon

Ladataan...

Kirjaudu

Unohtuiko salasana?

Karjalatalon SieMie-puoti on avoinna tiistaisin klo 11.00-17.00, keskiviikkoisin klo 11.00-17.00 ja torstaisin klo 11.00-17.00. Verkkokauppa palvelee kellon ympäri.

Jos olet Karjalan Liiton jäsen, muistathan rekisteröityä verkkokaupan käyttäjäksi ennen ostosten tekoa! Rekisteröitymisen yhteydessä on tärkeää lisätä jäsennumero. Rekisteröityminen onnistuu "Kirjaudu sisään" -kohdasta; saman ikkunan alakulmassa lukee "Rekisteröidy".

Tarvitsetko apua tai etkö muista jäsennumeroasi? Lähetä sähköpostia! Voit myös soittaa arkisin klo 10.00-15.00 puh. 044 730 0118.

Mukavia ostoksia!

Selostuksia eräiden siirtoseurakuntien kohtaloista ja sotatapahtumista 1939–1949

15,00€ 13,64€

Mikkelin hiippakunnan tuomiokapituli pyysi syyskuussa 1949 siirtoseurakuntia laatimaan kahdeksan sivun mittaisen kertomuksen siirtoseurakuntien kohtaloista ja sotatapahtumista 1939–1949. Mikkelin hiippakunnan tuomiokapitulin arkistossa on yhtenä sidottuna asiakirjana saapuneet kertomukset kaikkiaan 23 seurakunnasta. Tietoa ei ole siitä, miksi vain osa seurakunnista vastasi tuomiokapitulin pyyntöön.

Mikkelin hiippakunnan tuomiokapituli, Paavali Juusten Säätiö sekä Karjalan Liitto julkaisevat marraskuussa 2021 nämä kertomukset uutena julkaisuna. Julkaisussa ovat mukana alkuperäiset kertomukset puhtaaksi kirjoitettuna, valokuvineen ja liitteineen. Lisäksi julkaisussa on kertomuksiin johdattava piispa Seppo Häkkisen kirjoittama artikkeli. Kirjan on toimittanut Karjalan Liiton puheenjohtaja Outi Örn.

Mukana julkaisussa ovat seuraavat luterilaiset seurakunnat: Antrea, Heinjoki, Hiitola, Ihantala, Impilahti, Johannes, Jääski, Kirvu, Kivennapa, Kuolemajärvi, Käkisalmen kaupunki- ja maaseurakunta, Muolaa, Vpl. Pyhäjärvi, Räisälä, Sakkola, Seiskari, Soanlahti, Sortavalan kaupunkiseurakunta, Uusikirkko, Viipurin maaseurakunta, Viipurin tuomiokirkkoseurakunta, Vuoksela, Vuoksenranta ja Äyräpää.

Ortodoksiseurakunnista ei ole olemassa vastaavia koostettuja kertomuksia.

Nyt tarjoushintaan 15 € (ovh 30 €)

Karjalakortilla 10 €

Tietoa toimituksesta