Valittu määrä ylitti varastosaldon

Ladataan...

Kirjaudu

Unohtuiko salasana?

Karjalatalon SieMie-puoti on avoinna toistaiseksi ainoastaan torstaisin klo 10.00-17.00. Siirrymme normaaleihin aukioloaikoihin taas koronatilanteen helpottuessa. Verkkokauppa palvelee normaalisti, mutta toimitukset voivat viivästyä toistaiseksi henkilöstömuutosten vuoksi.

Jos olet Karjalan Liiton jäsen, muistathan rekisteröityä verkkokaupan käyttäjäksi ennen ostosten tekoa! Rekisteröitymisen yhteydessä on tärkeää lisätä jäsennumero. Rekisteröityminen onnistuu "Kirjaudu sisään" -kohdasta; saman ikkunan alakulmassa lukee "rekisteröidy".

Tarvitsetko apua tai etkö muista jäsennumeroasi? Lähetä sähköpostia! Voit myös soittaa arkisin klo 9.30-13.00 puh. 044 730 0118.

Mukavia ostoksia!

Naiset maailman tuulessa

30,00€ 27,27€

Eläväinen Maria joutuu viipurilaiseen lastenkotiin, josta elämä kuljettaa hänet Uudenkirkon Talpolaan. Mariasta alkaa sukupolvien ketju, joka kokee historian myllerrykset: Venäjän vallankumouksen, sisällissodan, Suomen itsenäistymisen ja evakkomatkat. Teoksen kantava teema on naisten verenperintönä saama periksiantamattomuus ja usko siihen, että kaikesta selvitään, "kun on aina selvitty".

Kirjan nimiölehdellä on kirjailijan, FT Anita Näslindh-Ylispangarin signeeraus.

204 s.

Tietoa toimituksesta