Valittu määrä ylitti varastosaldon

Ladataan...

Kirjaudu

Unohtuiko salasana?

Jouluksi tilattavat tuotteet suosittelemme tilaamaan 6.12. mennessä. Tuotteita postitamme aina 22.12. asti, jonka jälkeen verkkokaupan toimituksissa on taukoa 6.1.2021 asti.

Jos olet Karjalan Liiton jäsen, muistathan rekisteröityä verkkokaupan käyttäjäksi ennen ostosten tekoa! Rekisteröitymisen yhteydessä on tärkeää lisätä jäsennumero.
Rekisteröityminen onnistuu "Kirjaudu sisään" kohdasta, samassa ikkunassa lukee alakulmassa "rekisteröidy".

Tarvitsetko apua tai et muista jäsennumeroasi?
Puh. 09 7288 170 arkisin klo 9.30-15 tai
toimisto(at)karjalanliitto.fi arkisin klo 10-17.

Liikemiehiä ja hyväntekijöitä luovutetun Karjalan talousvaikuttajat

39,80€ 36,18€

Kokoomateos piirtää kuvan luovutetun Karjalan talouselämästä ja -vaikuttajista.

Karjalaisella yrittäjyydellä on ollut suuri vaikutus Suomen talouteen ja liike-elämän kehitykseen. Tuomas Möttösen toimittama teos Liikemiehiä ja hyväntekijöitä piirtää ensimmäistä kertaa kattavan kuvan luovutetun Karjalan talouselämästä ja -vaikuttajista. Joukko historiantutkijoita ja alueen asiantuntijoita esittelee Karjalassa vaikuttaneiden keskeisten liikemiesten ja yrittäjien toimintaa sekä alueen talouselämän historiaa ja erityispiirteitä 1500-luvulta alkaen. Neuvostoliitolle pakkoluovutettu Karjala oli merkittävä talousalue, jossa oli runsaasti yrittäjiä ja elinkeinotoiminnan harjoittajia. Heihin kuuluivat mm. liikemies ja mesenaatti Juho Lallukka, ”Tammisuon ruhtinas” Juho Hallenberg sekä Hackmanin ja Starckjohannin teollisuussuvut.

Tuomas Möttönen on Jyväskylän yliopiston tutkijatohtori ja kirjoittanut osan teoksen artikkeleista. Muut kirjoittajat ovat FM Annastiina Henttinen, dos. Kai Hoffman (Helsingin yliopisto), prof. Petri Karonen (Jyväskylän yliopisto), FM Terhi Kivistö (Turun yliopisto), dos. Marko Paavilainen sekä Etelä-Karjalan liiton kehittämispäällikkö, FM ja KTM Anu Talka.

Karjala-kortilla 35€, jäsenalennuksen saa kirjatumalla verkkokauppaan.

Tietoa toimituksesta