Valittu määrä ylitti varastosaldon

Ladataan...

Kirjaudu

Unohtuiko salasana?

Karjalatalon SieMie-puoti on avoinna toistaiseksi ainoastaan torstaisin klo 10.00-17.00. Verkkokauppa palvelee normaalisti, mutta toimitukset voivat viivästyä hieman syys-lokakuussa henkilöstömuutosten vuoksi.

Jos olet Karjalan Liiton jäsen, muistathan rekisteröityä verkkokaupan käyttäjäksi ennen ostosten tekoa! Rekisteröitymisen yhteydessä on tärkeää lisätä jäsennumero. Rekisteröityminen onnistuu "Kirjaudu sisään" -kohdasta; saman ikkunan alakulmassa lukee "Rekisteröidy".

Tarvitsetko apua tai etkö muista jäsennumeroasi? Lähetä sähköpostia! Voit myös soittaa arkisin klo 9.30-15.00 puh. 044 730 0118.

Mukavia ostoksia!

Karjalainen nainen

32,00€ 29,09€

Miten karjalainen nainen selvisi evakkotiestä, suuresta rakennemuutoksesta ja miten kulttuuriset valmiudet ilmenivät heidän perhesuhteissaan, kasvatuksessaan, käden taidoissaan, puvuissaan ja perhejuhlissaan? Muun muassa näihin kysymyksiin karjalaisuuden tutkija Pirkko Sallinen-Gimpl vastaa teoksessa Karjalainen nainen. Teos sopii erinomaisesti lahjaksi kaikille naisille!

Tietoa toimituksesta