Valittu määrä ylitti varastosaldon

Ladataan...

Kirjaudu

Unohtuiko salasana?

Karjalatalon SieMie-puoti on avoinna tiistaisin klo 11.00-17.00, keskiviikkoisin klo 11.00-17.00 ja torstaisin klo 11.00-17.00. Verkkokauppa palvelee kellon ympäri.

Jos olet Karjalan Liiton jäsen, muistathan rekisteröityä verkkokaupan käyttäjäksi ennen ostosten tekoa! Rekisteröitymisen yhteydessä on tärkeää lisätä jäsennumero. Rekisteröityminen onnistuu "Kirjaudu sisään" -kohdasta; saman ikkunan alakulmassa lukee "Rekisteröidy".

Tarvitsetko apua tai etkö muista jäsennumeroasi? Lähetä sähköpostia! Voit myös soittaa arkisin klo 10.00-15.00 puh. 044 730 0118.

Mukavia ostoksia!

Karjalan Liiton perustamisasiakirja

1,00€ 0,91€

Karjalaisten kokous 1940 - Karjalan Liiton perustamisasiakirja 20.-21.4.2040

Viisi viikkoa talvisodan päättymisen jälkeen kokoontui Helsingin kaupungintalolle laaja joukko luovutetun alueen edustajia keskustelemaan karjalaisten kiinteämmän yhteisrintaman luomisesta. Kyseisessä kokouksessa 20.–21.4.1940 perustettiin Karjalan Liitto. Kokouksessa keskusteltiin karjalaisten asuttamiseen ja menetetyn omaisuuden korvauksiin liittyvistä kysymyksistä.

Kirjassa on Karjalan Liiton perustamiskokouksen pöytäkirja kokonaisuudessaan täydennettynä liiteaineistoilla, kuten alustuspuheenvuoroilla ja presidentti Kyösti Kallion tervehdyksellä.

Toimitus: Outi Örn

Nyt tarjoushintaan 1 €