Valittu määrä ylitti varastosaldon

Ladataan...

Kirjaudu

Unohtuiko salasana?

Karjalatalon SieMie-puoti on avoinna tiistaisin klo 10.00-17.00, keskiviikkoisin klo 11.00-18.00 ja torstaisin klo 10.00-17.00 (aukioloajat voimassa 23.12.2022 saakka). Verkkokauppa palvelee kellon ympäri.

Jos olet Karjalan Liiton jäsen, muistathan rekisteröityä verkkokaupan käyttäjäksi ennen ostosten tekoa! Rekisteröitymisen yhteydessä on tärkeää lisätä jäsennumero. Rekisteröityminen onnistuu "Kirjaudu sisään" -kohdasta; saman ikkunan alakulmassa lukee "Rekisteröidy".

Tarvitsetko apua tai etkö muista jäsennumeroasi? Lähetä sähköpostia! Voit myös soittaa arkisin klo 9.30-15.00 puh. 044 730 0118.

Mukavia ostoksia!

Oili Mäki - Olga ajattelee ääneen

10,00€ 8,06€

Tekstiilitaitelija, professori Oili Mäki (1925-2011) tunnetaan kotimaassa ja ulkomailla ennen kaikkea värikylläisistä kuvakudoksistaan ja ryijyistään, joissa on muiden muassa kalevalaisia ja kansallisuskontoon liittyviä teemoja. Myös Karjalatalon aulaa koristaa Oili Mäen suunnittelema suurikokoinen Karjalainen elegia -teos.

Tällä levyllä Oili Mäki jakaa ajatuksiaan, laulaa karjalaisia lauluja ja lukee omia runojaan.

Kuuntele taiteilijan omaa ääntä hänen teostensa takana!

Tietoa toimituksesta