Karjalan Liitto

Venäjän viisumit

10% alennus Venäjän kerta-, kaksikerta- ja monikertaviisumeista.
Jäsenhintaiset viisumit, normaali käsittelyaika ilman pikatoimituslisiä:
- kertaviisumi 75,60 €(norm. 84 €)
- kaksikertaviisumi 108,90 € (norm. 121 €)
- vuoden monikertaviisumi 159 € (norm. 179 €)

Viisumin voi tilata sähköisessä SoloVisa-palvelussa tai perinteisesti asioimalla toimistossamme Helsingin päärautatieasemalla (ma - pe klo 10
- 18) tai Vuorimiehenkatu 3, Helsinki (ma - pe klo 9 - 17).

Alennus koskee myös liiton jäsenten perheenjäseniä. Jäsenkorttia tai -numeroa ei tarvitse asioidessa esittää - jos teet viisumitilauksen toimistossamme, kerro että haluat Karjalan liiton jäsenenä viisumin 10% alennuksella, jonka Lähialuematkat myöntää yhdistysten ja seurojen jäsenille.  Vinkki! Jos suunnittelet käyväsi vuoden aikana kolme kertaa Venäjällä, kannattaa hankkia monikertaviisumi. Voit käydä Venäjällä kuinka monta kertaa haluat vuoden aikana. Huomaathan, että jos hankit Lähialuematkoista matkapaketin viisumin lisäksi, on kertaviisumin hinta
72 €. Jäsenetuhinta on voimassa silloin kun tarvitset pelkän viisumin.

Lisätiedot ja viisumitilaukset:
SoloVisa-palvelu: https://solovisa.fi/promos/nonprofitorg

Lisätietoa viisumeista lisäksi www.lahialuematkat.fi/viisumit ja sp.
viisumit@lahialuematkat.fi, p. 09 6689 570

Laiva-hotellipaketit Pietariin 4 yötä - etusi 20 €

Karjalan Liiton jäsenenä saat 20 € alennuksen neljän yön laiva-hotellipaketeista Pietariin. Etuhintaiseen pakettiin sisältyy majoitus Sokoksen upeassa kylpylähotelli Palace Bridgessa.
Risteilymatkalle on helppo lähteä, sillä et tarvitse viisumia. Vietä kaksi iloista iltaa ja yötä M/S Princess Marialla ja kaksi yötä perillä.
Tällä matkalla sinulla on hyvin aikaa tutustua loisteliaaseen Pietariin.
Lähdöt Helsingistä joka toinen päivä 2016 loppuun.

Alennus on voimassa kaikille verkkokaupassa varatuille marras- ja joulukuun lähdöille.  Alennus koskee liiton jäsenten lisäksi kaikkia samassa seuruessa matkustavia. Alennuksen saat kirjoittamalla koodin ALE20 maksamisen yhteydessä. Vinkki! Kokoa oma mukava seurue ja lähde pikkujouluristeilylle!

Lisätiedot ja varaukset:

Tulosta sivu