Valittu määrä ylitti varastosaldon

Ladataan...

Kirjaudu

Unohtuiko salasana?

Karjalatalon SieMie-puoti on avoinna tiistaisin klo 11.00-17.00, keskiviikkoisin klo 11.00-17.00 ja torstaisin klo 11.00-17.00. Verkkokauppa palvelee kellon ympäri.

Jos olet Karjalan Liiton jäsen, muistathan rekisteröityä verkkokaupan käyttäjäksi ennen ostosten tekoa! Rekisteröitymisen yhteydessä on tärkeää lisätä jäsennumero. Rekisteröityminen onnistuu "Kirjaudu sisään" -kohdasta; saman ikkunan alakulmassa lukee "Rekisteröidy".

Tarvitsetko apua tai etkö muista jäsennumeroasi? Lähetä sähköpostia! Voit myös soittaa arkisin klo 10.00-15.00 puh. 044 730 0118.

Mukavia ostoksia!

Karjala - Karjalaisuus -juhlajulkaisu 2015

1,00€ 0,91€

Karjalan Liiton 75-vuotisjuhlajulkaisussa esitellään 2000-2010-luvun Karjalaan ja karjalaisuuteen liittyvää tutkimusta. Karjalaisuus kiehtoo tutkijoita, karjalaista sukujuurta olevia ja karjalaisesta kulttuurista kiinnostuneita. Karjalaisuuteen liittyvää tutkimusta on tehty useilla tieteen aloilla. Monipuolisia tutkimuskohteita ovat muun muassa Karjalan historia ja arkeologia, siirtokarjalaisten kohtalo, muistot ja karjalainen perinne.

Karjalan Liiton 75-vuotisjuhlajulkaisuun ovat kirjoittaneet seuraavat Karjalan tai karjalaisuuden asiantuntijat:
professori Outi Fingerroos, professori Tapio Hämynen, FT Niina Hämäläinen, kansallispukukonsultti Taina Kangas, dosentti Maarit Knuuttila, FT Kristiina Korjonen-Kuusipuro, FT Ville Laakso, FM Päivi Markkola, FT Antti Palomäki, TT Jaakko Ripatti, professori Anneli Sarhimaa, FT Ulla Savolainen, dosentti Hannu Takala, FT Tuomas Tepora ja VTT Jouni Tilli.
Teoksessa on useita SA-kuvan kuvia, jotka liittyvät luovutetun Karjalan alueeseen ja karjalaisevakkoihin.

Hinta 1 €

Tietoa toimituksesta