Karjalan Liitto

Yhteistyökumppanit

Suomalaisen Kirjallisuuden Seura (SKS)

Suomalaisen Kirjallisuuden Seuran (SKS) alennusprosentti Karjalan Liiton jäsenille on 25 %. Se koskee kaikkia normaalihintaisia kirjoja ja sen voi hyödyntää Tiedekirjassa ja SKS:n verkkokirjakaupassa http://kirjat.finlit.fi/. Alennuksen saamiseksi on verkkokauppaan rekisteröityessä valittava Karjalan Liitto kohdassa Jäsenyydet.

Tiedekirja
Snellmaninkatu 13, Helsinki
p. (09) 635 177
Katso aukioloajat Tiedekirjan sivulta
SKS:n verkkokirjakauppaan
SKS:n myöntämät jäsenalennukset ovat voimassa Tiedekirjan kirjakaupassa ja SKS:n omassa verkkokirjakaupassa.

Viking Linen risteilyedut Karjalan Liiton jäsenille!

Viking Line tarjoaa Sinulle Karjalan Liiton jäsen edullisia risteilymatkoja. Valittavanasi on päivittäin useita reittivaihtoehtoja sekä kestoltaan eripituisia risteilymatkoja. Vietä päiväsi laivalla nauttien herkkupöytiemme tarjonnasta ja mukavasta viihteestä tai nouse maihin naapurimaidemme pääkaupungeissa; Tukholmassa tai Tallinnassa. Valitse mieleisesi ja astu laivaan!

Restel Hotel Group

Restel Hotel Group tarjoaa Karjalan Liiton jäsenille erikoishintaisen vapaa-ajan majoituksen Rantasipi-kylpylähotelleissa ja
Rantasipi Rukahovissa. Varaukset pyydetään tekemään tuotetunnuksella SIPIETU12
e-mail: my.reservation@restel.fi tai puh. 020 055 055.

Opintokeskus Sivis

Karjalan Liitto saa koulutuksia ja kursseja varten tukea
Opintokeskus Sivikseltä.

Tulosta sivu