Vuoksela-Seura ry

Karjalan Liitto

JÄSENYYS

Vuoksela-Seura ry:n  sääntöjen 4§ kuuluu;

Seuran jäseneksi voi liittyä jokainen 15 vuotta täyttänyt henkilö, joka on asunut Vuokselan kunnassa tai jonka sukusiteet liittyvät Vuokselaan tahi joka seuran tarkoituksen hyväksyen haluaa osallistua seuran toimintaan. Seuralla voi olla myös yhteisö- tai kannatusjäseniä.

Seuran jäseneksi hyväksymisestä päättää seuran hallitus.

Seuralla voi olla kunniapuheenjohtaja ja kunniajäseniä. Kunniapuheenjohtajaksi ja kunniajäseniksi kutsumisesta päättää seuran vuosikokous hallituksen esityksestä.

Seuran jäsen on velvollinen suorittamaan vuosikokouksen päättämän jäsenmaksun.

Jäseneksi siis voi liittyä jokainen, vaikka ei olisikaan karjalaisia juuria. Kiinnostus Karjalaa ja karjalaisuutta kohtaan riittää.

Kun liityt seuran jäseneksi olet valmis maksamaan seuran vuosittaisen jäsenmaksun ja hyväksyt sen säännöt.

Vuoksela-Seura ry on Karjalan Liiton jäsenseura, joten jokainen seuramme jäsenen sekä  Karjalan Liiton jäsenmaksun maksava saa myös kaksi kertaa vuodessa ilmestyvän jäsenlehden Karjalan Kunnaat ja Karjalakortin.

Karjalan Kunnaat -jäsenlehti

Liiton jäsenet saavat kaksi kertaa vuodessa, keväällä ja syksyllä, Karjalan Kunnaat -jäsenlehden. Tabloidina ilmestyvä lehti toimitetaan kaikille niille, jotka ovat maksaneet Karjalan Liiton 15 euron (vuonna 2017) jäsenmaksun. Lehti käsittelee ajankohtaisia karjalaisia asioita ja kertoo jäsenkuntaa koskevista aiheista ja tulevista tapahtumista.

Karjala-kortti

Karjalan Liiton jäsenkortti, Karjala-kortti kertoo, että kuulut laajaan karjalaiseen yhteisöön. Liittymällä johonkin liiton jäsenseuraan ja maksamalla jäsenmaksun, saat Karjala-kortin ja pääset nauttimaan monista liiton  eduista. Jäsenenä saat kaksi kertaa vuodessa ilmestyvän Karjalan Kunnaat -lehden, alennuksia kursseista, matkoista, erilaisista tilaisuuksista ja monista liiton myyntituotteista. Etuja hyödyntämällä säästät selvää rahaa.  Jos toimit seurassa esimerkiksi puheenjohtajana tai sihteerinä, saat kaksi kertaa vuodessa ilmestyvän Ajankohtaista karjalaista asiaa -lehden.

Karjala-kortti on voimassa 5/2016 - 5/2017.

Karjala-kortilla saat lisäksi alennuksia yhteistyökumppaniemme tuotteista. Liitto tekee yhteistyötä Viking Linen ja Suomalaisen Kirjallisuuden Seuran sekä Park Hotel Käpylän kanssa.

Yksittäisten jäsenetujen lisäksi yhteistyökumppanimme ovat tukemassa lehtiemme painatuskuluja ilmoituksin ja jäsenetujen käytön osana. Liiton jäsenistölle tiedotetaan muuttuvista ja erityistarjouksina saatavista jäseneduista lehdissämme ja verkkosivuillamme. Seuraa myös yhteistyöyritystemme ilmoittelua internetissä ja muissa tiedotteissa.

Lisätietoja Karjalan Liitosta, p. (09) 7288 170, sähköposti: toimisto(at)karjalanliitto.fi.

Tervetuloa Vuoksela-Seura ry:n jäseneksi ja mukaan perinteitä vaalivaan toimintaan.

Vuoksela ennen ja nyt – helmi Vuoksen syleilyssä!

Tulosta sivu

Poutapilvi web design Oy