Terijoki-Seura ry

Karjalan Liitto

Kesämatka Terijoelle 28-30.7.2017

Kesämatka Terijoelle toteutetaan tänäkin vuonna heinäkuun lopulla. Matka tehdään linja-autolla, joka kulkee reittiä Järvenpää - Helsinki - Karhula - Hamina - Vaalimaa - Terijoki. Matkan aikana tutustutaan Terijoen  kyliin, vietetään muistohetket Terijoen hautausmailla ja käydään myös Terijoen luterilaisessa kirkossa. Matkan ajankohtaan osuu myös paikallishallinnon järjestämä Zelenogorsk-päivä ja sen moniin tapahtumiin on mahdollista osallistua. Majoitus on hotelli Gelioksessa puolihoidolla.

Majapaikkana toimiva hotelli Gelios sijaitsee Käkösenpäässä parin kilometrin päässä Terijoen keskustasta keskellä puistoaluetta. Suomenlahden ranta sijaitsee tien toisella puolella lyhyen kävelymatkan päässä. Hotellihuoneet on peruskorjattu vuosina 2000 - 02 ja  huoneissa on suihku, wc ja tv. Lisätietoa hotellista löyttyy osoitteesta www.gelios-otel.ru.

Matkasta lisätietoja antavat Olli ja Marjut Torkkeli, puhelin 040–558 8880, 050-357 0080    olli.torkkeli@elisanet.fi , marjut.torkkeli@elisanet.fi tai osoitteesta www.terijoki.fi. Matkalle tulee ilmoittautua viimeistään toukokuun puoleen väliin mennessä.

Tulosta sivu

Poutapilvi web design Oy