Joensuun Sortavala-Seura

Karjalan Liitto

Evakossa 70 v juhla, muistamiset
Evakossa 70 vuotta juhlassa 2.11.2014 muistettiin pitkään järjestötyössä toimineita aktiiveja ansiomerkein ja kukkasin. (Kuva Matti Eskelinen)

kiltit oppilaat
Seuramme kesäretkellä 2.8.2012 Tohmajärvelle oppilaat istuvat kiltisti pulpeteissaan kädet ristissä Kaurilan Kylätalossa olevassa koulumuseossa.

Tarinatuokio 9.11.2011
Marraskuun 2011 tarinatuokiossa erityisneuvoja Jaana Korhonen Pohjois-Karjalan Martoista kertoi maistiaisin ikääntyvän hyvästä terveydestä ja ravitsemuksesta.

Sortavalassa sankariristillä toukokuussa 2010
Sortavalan hautausmaatalkoolaiset 22.5.2010 sankarivainajien muistoristillä
Sankarihautajaiset Sortavalassa 1939-40
Sankarihautajaiset Sortavalassa 1939-1940.Sankarihauta-alue sijaitsi Kirkkopuistossa, luterilaisen kirkon vieressä. Nykyisin paikalla on vuonna1993 pystytetty muistoristi. Muistoristin juurelle muuratussa kuparisäiliössä on 452 sankarivainajan nimet. (Joensuun Sortavala-Seuran kuva-albumi)Sankarihautajaiset Sortavalassa 1939-1940 (Joensuun Sortavala-seuran kuva-albumi)